Medal of Honor: Airborne uppdaterat

Robot
Inaktiv
Medal of Honor: Airborne uppdaterat

Någon som spelar det här fortfarande?

Skrivet av floube:

Någon som spelar det här fortfarande?

Nej Jag tröttnade rätt fort.


signatur
Medlem

Dem gjorde bort sig rejält,
Inget som fanns i allied assault som avancerad game server browser , dedicated servers lr ens bra nätkod fanns.

Fy fan vilken skam detta spel var , skäms över att jag köptet.
Tänker nog ändå installera o pröva igen.

Medlem

67 personer av 33750 FZ medlemmar har köpt spelet. Rätt kassa siffror för att vara Medal of honor.

Stor flopp, piratande eller så är folk inte intresserade av att dela med sig av sina spelsamlingar?
Man undrar i.a.f. vad det beror på.

(T.o.m. den stora hitten CoD4 MW ägs bara av 363 medlemmar).

Medlem

Jag gillade Singleplayer. Har spelat igenom några gånger. Har dock inte testat multiplayer pga att jag slarvat bort min riktiga serialkod.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ingen patch till PS3 också?


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

detta spelet borde aldrig kommit ut på pc...

Medlem
Skrivet av Boomer:

Jag gillade Singleplayer. Har spelat igenom några gånger. Har dock inte testat multiplayer pga att jag slarvat bort min riktiga serialkod.

Mm juste.....
Anyway SP var okej tills de kom NAZIZ soldater i Arnold stil på de två sista banorna.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

67 personer av 33750 FZ medlemmar har köpt spelet. Rätt kassa siffror för att vara Medal of honor.

Stor flopp, piratande eller så är folk inte intresserade av att dela med sig av sina spelsamlingar?
Man undrar i.a.f. vad det beror på.

(T.o.m. den stora hitten CoD4 MW ägs bara av 363 medlemmar).

Ja du.. de flesta jag känner bryr sig inte ett dugg om att berätta för FZ-forumet vilka spel de har. Det är lite fjortis över det hela.

Men faktiskt... de siffrorna ska du inte ta på allvar.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Har svårt att se varför det skulle vara fjortis över det. Något skryt handlar det ju inte om då man i slutändan främst är intresserad av snittbetyget som genereras.

(förstår att du skojar men tänkte bemöta det ändå ifall det låg viss sanning bakom det)

Skrivet av ostmjuk hamster:

Har svårt att se varför det skulle vara fjortis över det. Något skryt handlar det ju inte om då man i slutändan främst är intresserad av snittbetyget som genereras.

(förstår att du skojar men tänkte bemöta det ändå ifall det låg viss sanning bakom det)

Det är ju ett smärre jobb att lägga upp alla på spelsamlingen, man har ju rätt många spel. Jag samlade förr på spelfodralen (de gamla fodralen) men man fick ju göra sig av med dem, eftersom det tog upp för stor plats. Men jag har så sakteliga börjat uppdatera min Spellista.


signatur
1
Skriv svar