En tidig titt på Mirror's Edge

Robot
En tidig titt på Mirror's Edge

Platsen är ett glimrande, skinande rent metropolis. Spegelblanka skyskrapor sträcker sig mot den blå himlen och på de perfekt formade gatorna rör sig vackra människor. För de flesta är det här utopia på jorden, men inte för alla.


Medlem
Vi spanar in Mirror's Edge

Skulle våga säga att jag ser fram emot dehär spelet trots att det kommer ifrån dice, som inte gjort så mycket bra sedan bf1942 släpptes.

Medlem

Är lite tveksam men helt klart var att hålla ett öga på i framtiden.

Medlem

hmmm verkar grymt spännande för att vara ett Dice lir, tror jag har högre hopp för det hr än för bf bad company

Medlem

brun mun


signatur

bäst

Medlem

Kan vi inte få se ngt som rör sig istället för samma gamla bilder?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Verkar sjukt coolt.

lwf
Medlem

Märks att Dice gillar Team Fortress 2. Först Battlefield Heroes i samma tecknade stil och nu ett spel helt i samma färgtema.

Medlem

spännande


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Verkar bli stencoolt bara de får till kontrollerna.

Medlem

"If you want to be a non-conformist, you have to look like us, think like us, and listen to the same music we do. "


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Får hoppas att det inte blir ett "Breakdown" liknande spel. Xbox om någon kommer ihåg. Det såg bra ut men utförandet var inte speciellt bra.

Medlem

Blir att hålla ögonen på detta.

Medlem
Skrivet av Aurahead:

Får hoppas att det inte blir ett "Breakdown" liknande spel. Xbox om någon kommer ihåg. Det såg bra ut men utförandet var inte speciellt bra.

Ok, gameplayet i Breakdown var ju inte vidare otroligt... men man kan endå inte klaga på ett spel där man både får äta burgare, dricka cola och spy i en toalett... allting ifrån en first person vy.

Tror faktiskt endå det här kan vara en bra idè, att göra lite annorlunda saker i first person vy än bara standard skjutande.

Medlem
Medlem
Inaktiv

Tror detta skulle kunna bli bra faktiskt (= Ser fram emot det (=

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Aurahead:

Får hoppas att det inte blir ett "Breakdown" liknande spel. Xbox om någon kommer ihåg. Det såg bra ut men utförandet var inte speciellt bra.

Ok, gameplayet i Breakdown var ju inte vidare otroligt... men man kan endå inte klaga på ett spel där man både får äta burgare, dricka cola och spy i en toalett... allting ifrån en first person vy.

Tror faktiskt endå det här kan vara en bra idè, att göra lite annorlunda saker i first person vy än bara standard skjutande.

Sant men för min del hoppas jag att dem gör ett bättre jobb än vad killarna gjorde med Breakdown.

Inaktiv
Skrivet av SuperTank:

"If you want to be a non-conformist, you have to look like us, think like us, and listen to the same music we do. "

Southpark va? Jag tror att jag såg det avsnittet häromdagen

Verkar vara ett intressant spel, hoppas bara att de inte strular till det.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Ser snyggt ut och låter roligt, men kan det hända att det blir som Assassin's Creed? Samma sak hela tiden, eller har jag missat något ?:o

Misstänker att detta är för konsol?:) (Eller är jag helt ute och cyklar?:( )

Medlem
Skrivet av Petah:

Ser snyggt ut och låter roligt, men kan det hända att det blir som Assassin's Creed? Samma sak hela tiden, eller har jag missat något ?:o

Misstänker att detta är för konsol?:) (Eller är jag helt ute och cyklar?:( )

http://www.fz.se/spel/?id=7711
Läs själv, står ju PC, PS3 och XBOX 360.

Medlem

Säkert ett passande fps spel till konsoll då man inte på samma sätt behöver full konstoll över siktet...

Inaktiv

Fick ni testa kontrollerna?

Medlem

Grabbarna på Dice fortsätter att imponera. Verkar ju riktigt trevligt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Detta lär bli intressant

Medlem

Samhället i spelet påminner lite om det i Equillibrium. Kan nog bli rätt så kul, så länge det inte bli allt för svårt

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av SuperTank:

"If you want to be a non-conformist, you have to look like us, think like us, and listen to the same music we do. "

Southpark va? Jag tror att jag såg det avsnittet häromdagen

Stämmer bra!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Well får se om detta blir en sådan revolution av FPS-genren som DICE påpekat tidigare

BeW
Medlem

Verkar väldigt intressant. Detta blir något att hålla ögonen på:)

Medlem

Tror detta kan bli tufft, gillar spel där man tar sig fram fort på egen kraft

12
Skriv svar