Beautiful Katamari

Robot
Beautiful Katamari

När spelade du senast ett riktigt udda spel? Något olikt allt annat du tidigare provat, långt bortom allt vad FPS- och RTS-titlar heter? Se hur japanska Namco utmanar branschens konventioner i Beautiful Katamari med hjälp av kungligheter och sopor.


Medlem
FZ recenserar Beautiful Katamari

Måste säga att det är riktigt jäkla bra! Har hittils spelat det i 5-6h och varit i princip lika road hela tiden

Inaktiv

Jag blev inte lika imponerad av detta spel, är ett stort fan av de två första men detta är bara upprepning och tråkigare med fruktansvärda slowdowns.

Medlem

Kan bara gratulera x360-ägarna till en udda och underhållande titel(för det tycks ju likna föregångarna) och hoppas på att även wii/ps3/ps2 får sig ytterligare en lektion i rullandets konst.

Medlem

har missat denna serie på PS2 men har ju haft möjlighet att prova demo på 360 och fann det mycket roande, får man det för billigare penning så blir det köp.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

WTF va min första tanke, men man får väl ta o testa de

Medlem

Detta är en av många anledningar till varför jag diggar Japan.

Medlem

Ja, det finns ju i alla fall inget liknande...

Medlem

Såg lite "knarkigt" ut ^^

Inaktiv

Knark spel det är det första jag tänker på när jag ser detta. Vet inte vad det roliga är eller fina med det här är (?!) men men det är min åsikt ni andra kan ju ha så kul med det

Inaktiv

Detta är det sämsta i serien, men ändå bra

Inaktiv

Världens enklaste och bästa spelidé. Inte spelat detta, men älskade We Love Katamari.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv

Testade detta demot, men jag förstog likamed noll...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Testade demot och gillade det. Kommer att inhandlas så fort det gått ner någon hundralapp i pris. Köper sällan singleplayer-spel vid release numera. Undantaget var Bioshock men det kunde allt ha mognat lite i butikshyllorna det med, så här i efterhand.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Det är helt klart värt att spela men jag blev som sagt lite besviken på det då man nött de två första till PS2 som verkligen är underbara.

Men att beautiful Katamari är roligt kan jag med 100% hålla med om

Medlem

Nytänkande? Det är ju 3an i serien. Dem har inte lagt till något nytänk i den här delen.

Medlem

Importerade det japanska orginal katamarit till ps2an när det kom för en herrans massa år sedan. Kunde inte ett ord japanska så fick testa mig fram och lyckades varva det. Kul att de har kommit en ny uppfräschad version till x360, köpte det häromdagen och det brings back old memories


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Arrax:

Nytänkande? Det är ju 3an i serien. Dem har inte lagt till något nytänk i den här delen.

Precis min tanke, sen hjälper det knappast inte att grafiken inte ser speciellt mycket bättre ut ände de två tidigare spelen.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

1
Skriv svar