Nintendo skriver om Mario Karts onlineläge

Robot
Inaktiv
Nintendo skriver om Mario Karts onlineläge

Förstår inte varför de ska göra det så svårt att hitta någon att spela med friendcodes.
Alla andra konsoller och spel har ju en lista med folk som spelar och vilka servrar mm.
Undrar om de kan ta bort det eller ändra så att man inte behöver skriva in polarens nummer för att spela mot han.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv

Jo för som det är nu så känner man sig som en Outsider..

Inaktiv

Nu blir det som Pes2008 med ingame-chatten. Är ju helt värdelöst.

Inaktiv

Nintendo går sin egen väg. De struntar totalt i vad deras kunder tycker så det är ingen idé att klaga. Skulle inte förvåna mig om de är skiträdda för att någon ska skriva "FUCK" - det vore ju katastrof!

Medlem

Xent:Alla pedofiler har Wii, thats the reason!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Xent:Alla pedofiler har Wii, thats the reason!

Mmmm... tror det med faktiskt. Sorgligt men sant.

Medlem

Ser inget negativt med fördefinerade meningar/uttryck, dock är det lite trist det där med friendscodes men får se hur det blir.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

Xent:Alla pedofiler har Wii, thats the reason!

Nekrofilerna har 360 och Animal lovers har ps3 ?

Medlem
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av Håkan:

Xent:Alla pedofiler har Wii, thats the reason!

Nekrofilerna har 360 och Animal lovers har ps3 ?

360:n dör ju hela tiden, så den kan man förstå, men PS3:an? Jag skulle nog säga Cybersex på den.;)

Medlem

Inte för att negga, men detta (exakt den här informationen) har varit känd i över en vecka åtminstone, kanske från en annan källa.

Överaskande positivt hursomhelst (vem hade förväntat sig XBL-chat och smidighet?), tolv player och två från samma konsol, battle och massor av banor (plus ingen mer snaking!) ^^.

Skrivet av kabex:

360:n dör ju hela tiden, så den kan man förstå, men PS3:an? Jag skulle nog säga Cybersex på den.;)

PS3 är utan tvekan en konsoll nischad för de som tycker det är najs med nakna djur. Kolla bara på det här porrspelet: http://www.fz.se/spel/?id=5879

Inaktiv

Från Mario till sex? :3

Men amagad. Gief ett riktigt online läge? Å andra sidan funkar det väl att hoppa in i en random match, eller vad är problemet?


signatur

O'rly? Ya'rly!

1
Skriv svar