BF1943 på PA och LBP

Medlem
BF1943 på PA och LBP

Inte nog med att #Battlefield 1943 har [n=33891 slagit alla försäljningsrekord] på Xbox Live Arcade och PlayStation Network med råge (förra rekordet hölls av spel som Street Fighter II HD Turbo Remix, Castle Crashers och Geometry Wars 2 som sålde runt 100 000 första veckan och knappt 230 000 första tre veckorna på XBLA). Just nu (ca 2,5 veckor) ligger vi på en bra bit över 700 000

Vi har figurerat på Penny Arcade två gånger (all publicitet är bra publicetet)

Och så finns det tydligen en hel bunt banor inspirerade av spelet i Little Big Planet!

<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7BDHCgAY09Q&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7BDHCgAY09Q&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Skägg.
10 Chambers
BF1943 på PA och LBP

Jag gissar att PA är fetare än försäljningsrekordet


signatur
Medlem
Medlem

Längtar tills det kommer till PC!


signatur

E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI

Medlem

BF1943 <3 förutom ett par små missar här o var som jag redan klagat på

PA'n med flygplanet är träffsäker även om man får vara ett riktigt stolpskott för att lyckas misslyckas lyfta med planen nu


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Bestämde mig för att skaffa BF1943 igår (till ps3) och jag gillar det skarpt.

Tyvärr så slängs jag ur servrarna efter 5-15 min pga. "anslutningsfel" enligt spelet, men anslutningen funkar felfritt egentligen. Blir såhär varje gång jag försöker spela.
Är det något tillfälligt serverproblem eller är det min router som spökar (vilket jag tvivlar på då alla andra spel funkar online).

Men av det lilla jag provade av spelet så verkar det riktigt kul! Speciellt Coral Sea-banan!

Medlem

skulle varit bättre gjord om man skulle ta förstörbart matrial och sedan färglagd den i den färg man vill ha (kanske trä eller något då..) för att sedan kunna förstöra olika bitar då man skjuter på dem.

Skulle varit aphäftigt, nästan så man ska försöka själv

1
Skriv svar