Nytt från Liberty City

Medlem
Nytt från Liberty City

Give us PC!

Medlem

Mums!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Yes, Musik på hemsidan är uppe


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

...
Kör upp dessa bilder i arslet och fram med riktiga ingame bilder(inte menat mot FZ utan Take Two).
Man vill ju se hur det kommer se ut när man väl sitter och spelar, och inte hur det ser ut från en knepig vinkel som troligtvis är CGI eller liknande.

Medlem

Ser nice ut :). Den ryska radio kanalen verkar skojig... "post communist community from the bloc" Eller vad det stod :P. Hihi

Medlem

är nock ingame, är ju inte så snygga bilder jiu

Medlem
Skrivet av Håkan:

som troligtvis är CGI eller liknande.

Computer ... Generated ... Imagery? Ja, det låter som att det SÄKERLIGEN är det på bilderna

Medlem

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

vill se mer trailers!

Medlem

Alla jävla bilder ser lika dana ut!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

We love it.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Give us PC!

du vet väll att "pc;n" har funnits snart i 40år

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Give us the PC version!

fix'd

Medlem

Hoppas att dom fixar in lite lagar i spelet, så att man t.ex krockar man, skjuter, spöar nån, visar vapen, kör för fort eller nåt så kommer snuten i olika hastigheter beroende på vad fallet är.

Men inte så att det blir drygt, så att dom kommer jämt.... Men jag älskar t.ex Scarface och Mafia där det finns lite lagar.

Peace out!

Medlem

Hoppas att det inte blir alltför jämt bara. Som Driver ush. Man kan knappast göra nånting där så får man snuten efter sig. spöar någon eller skjuter så brukar dem väl komma i fall dem ser en i äldre GTA?

Alltså ärligt talat jag kommer vänta till PC versionen för jag har 'tamejtusan' inte råd med att köpa 'sådäringadyra' konsoler.


signatur
Inaktiv

Han har dock rätt i att ifråggasätta om dessa screens reflekterar hur spelet ser ut. Man vet inte om dessa scener som förmodligen är tagna från skriptade in-game sekvenser reflekterar hur det ser ut när man spelar spelet.

Medlem

mr.bear: Tack.
Dom flesta(alla?) screenshots visar upclose personer i alla möjligt knepiga vinklar. http://www.fz.se/spel/?id=3936&tab=images
Och säg mig, hur ofta ser man spelet i sådan vinkel eller närhet när man spelar?
Finns fortfarande inte en enda bild hur det ser ut när man spelar spelet. Varken om dom kanske ändrat "hud":en eller ens gubbe är detaljerad bakifrån, samt då hur andra bilar m.m. ser ut.

Men mr.bear, jag antar att du har screenshots från när man faktiskt spelar spelet? Så kan du skicka dom på min email.

Medlem

signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Men jösses vad vissa ska vara dryga...

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Hoppas att dom fixar in lite lagar i spelet, så att man t.ex krockar man, skjuter, spöar nån, visar vapen, kör för fort eller nåt så kommer snuten i olika hastigheter beroende på vad fallet är.

Men inte så att det blir drygt, så att dom kommer jämt.... Men jag älskar t.ex Scarface och Mafia där det finns lite lagar.

Peace out!

I "previews" har rockstar sagt att poliser beter sig mycket mer realisitkt. Dom jagar heller inte bara dig utan alla som bryter mot lagen. Men jag betvivlar att polisen reagerar på fortkörning. Men förutom det så är det nog bättre på alla fronter.

Medlem

Han ser verkligen ut som en chimpans, huvudkaraktären.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Radiokanalerna var ju som vanligt grymt bra


signatur

Hej! jag är ny här.

Inaktiv

2 ord... Vill Ha!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Hoppas dom tar in den där Lazlo radioprataren igen!

Medlem

Inte långt kvar nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Haha har ni börjat sno artikelnamnen från Spelfeber?

Medlem

Dogge: Jag tror det med, huvudsakligen när Spelfeber lägger upp den 1dag efter FZ.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Hoppas dom tar in den där Lazlo radioprataren igen!

tror det är klart att han kommer vara med.

12
Skriv svar