Windows Live Marketplace i görningen

Robot
Windows Live Marketplace i görningen
Inaktiv
Windows Live Marketplace i görningen

HAHA!!! Betala... Knappast att jag skaffar ett guldmedlemskap för att använda detta.
MS.. Dålig idé igen!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Betala för saker som har varit gratis förut nej teack. Sen så gnäller dom att piratkopiering öker...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

OMG, jag kommer aldrig betala får något med Live på!


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Inaktiv

Att lira spel på pc har vart nerlagt i lång tid för mig,
och detta uppmuntrar knappast att man kommer börja igen,
konsolspelandet har helt tagit över i mitt hem.

Medlem
Medlem
Citat:

Kevin Unangst That's an easy judgment to make if you're just looking at US retail sales. If you look at where the growth is, there are more gamers on Windows than any other platform. There's more money spent on Windows games than any other platform. PC games outsold Wii games and PS3 games in 2007 worldwide. The growth of casual and digital distribution is huge.

I do think that, as much as I'm proud of what we've done over the last year, the industry needed to get together and be more focused on communicating those messages. PC gaming's not dying because US retailers are selling 7 per cent less games than they did the year before; it's about the exponential increases, the 80 percent increase over five years that's been predicted for the PC gaming business.

Så jävla sant.
Blir så förbannad på alla TV-spelslobbyister som hävdar att datorn är utdöende som spelplattform.
Det är fortfarande överdrivet största plattformen för spel i världen, oavsett hur du räknar. Hur kan den då vara utdöende?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Helt sjukt! vad sysslar de med? Jag lovar, förr eller senare så löser de problemen och börjar bränna Blue-ray samt att de har insätt att Blizzard tagit makten för PC! Men att Spel för PC upphör, det stämmer inte!

De är bara Avensjuka på Spelbolaget Blizzard som drar in massa pengar.

Blizzard förstår också att Alla inte är "Intresserade" Av MMO-s vilket leder till sammarbete med Activision som så kallat FPS-MMO-s Vilket vill säga C.O.D, Call of Duty! Sant eller falskt? Alla har sina åsikter, men något lurt är det med spelmarkanderna så här års!

EDIT: Stavfel!

Medlem

Undra om vi får menyer i gränssnittet som typ "press A button"?

Nä, steam ftw!

Medlem

Ät skit microsoft! Steam <3

Inaktiv
Skrivet av CentraX:

EDIT: Stavfel!

Många sådana må jag påstå

IAF så tycker jag att Microsoft utövar en sorts utpressning känns det som. De tvingar en mer och mer in i deras skitprogramvara eftersom de spel som många vill spela släpps med "Games for Windows" på eller att man måste använda "Windows Live". All denna kapitalism gör mig irriterad. Jag hade iofs inte klagat på att få ta del av MS pengar.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Citat:

You don't have to pay for Gold. If you want to play cross-platform games, that's when you need a Gold subscription...

Nja, var det inte lite mer än så? "Multiplayer achievements, matchmaking with friends, Trueskill matchmaking."

Och då kan man inte ha en egen dedikerad server alls heller. XNA är grymt, men de pratar mer om hur man kan göra spel till konsol genom XNA än till PC (då XNA är enklare att använda än DirectX).

Just hur mycket man hör om Games for Windows i deras presskonferenser visar hur pass engagerade de är för PCn...

Neh, Valve vet hur det ska göras. Go steam!

Bara för att ge min åsikt om att PC spel håller på att dö: Nej, det håller inte på att dö. Det går bara över till nerladdningsbar distribution.

Medlem

Alldrig ja kommer betala för den skiten!! Steam FTW:)

Medlem

Bara det inte blir som x360 live där man betalar för saker som borde ha varit gratis ex spelarbild, bakrunds bilder, nya banor. gubbar eller fordon till spel, eller något så enkelt som att låsa upp saker i spelet m,m.

Det är ju valfritt men att inte kunna spela med alla för dem har köpt vissa saker e bläh. Dock har ju utveklarna av Burnout Paradise tagit tillvara på detta och lovat att alla som har spelet skall kunna spela med alla vare sig dem välger att köpa nytt material eller inte dock kan dem inte använda det nya materialet men dem kan spela tillsammans online ändå.

Det skall vara gratis som det alltid varit på pc ex nya banor, bilder och annat extra som släpps efter att spelet e ute. Och ang spel så är jag en av dem som vill ha en dvd box i hyllan som jag kan installera och spela när jag vill utan att behöva logga in och regga att jag installerat spelet igen typ STEAM.

Tacka vet jag känslan när posten dimper ner med nyinköpta spelet eller programet så man kan slita upp plasten och installera det utan onödiga registreringar för att spela offline eller online. jummy...

((( Jag kan bortse MMO då det är förståligt att man behöver regga dem spelen. )))

Medlem
Medlem

Steam ftw word.

Medlem

"Bla Bla, PC spelandet håller på och dö"
Vem kommer inte ihåg förra gången Konsolkidzen böla om det? Xbox, PS2 och Gamecube, samma visa då. Varför ska dom ha rätt nu?

Bla:
Oline Spel
Steam
The Sims

PC Spelandet är Hardcore och är här för att stanna.

Om 3år är Konsollerna döende precis som alla andra gånger.

Medlem

Steam är bra ja men är alldeles för dyrt tycker jag.
Hade det varit mellan 100-200:- billigare än i butik så hade jag köpt fler spel där.

Medlem

fan vad Ms ropar ut varningar hela tiden för ingenting...
hoppas Live går i graven..

Inaktiv

Dom tar ju betalt för sin www.xfire.com så det är ju duktigt om dom inte bara säljer patchar.

Medlem

xbox live o games for windows e ju bullshit. fan ska man betala för o spela online när man betalar bredbandet? räcker väll me att mmorpg spel kostar som aldrig tar slut?

1
Skriv svar