Mafia 2 nyplåtat

Medlem
Mafia 2 nyplåtat

om det är något spel som ska inhandlas så är det mafia 2.

Medlem

hmm , ser okejsigt ut

Medlem

Kommer bli ett stenhårt köp. Fy vad bra det kommer bli :D. Mafia Mafia Mafia Mafia. Vill ha det här mer än GTA IV.

Inaktiv

Mmmmmmmm Mafia! Lugnt ett garanterat köp, hur dåligt det än är =). Måste verkligen ha spelet. GTA kan slänga sig i väggen, mafia ska det vara.

Medlem
Medlem

Vill ha! Ettan var ju bara för mysigt, och detta ser ut att bli minst lika trevligt.

Inaktiv

Om det bara är hälften så bra som Mafia var så är det tokbra ändå! Mafia är nog det enda spel som jag har spelat igenom fler än 2 ggr.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Jh
Medlem

blir nog finfint det där..


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Det ser riktigt bra ut med tanke på att det lär vara rätt rejält tilltaget, ska bli mycket intressant att testa.

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Mmmmmmmm Mafia! Lugnt ett garanterat köp, hur dåligt det än är =). Måste verkligen ha spelet. GTA kan slänga sig i väggen, mafia ska det vara.

mm för de är ju inte alls lika ...

Inaktiv

Lätt ett köp, älskar GTA men Mafia är nr1 för mig!

Medlem

Fy fan va jag längtar!!

Medlem
Skrivet av zauii89:

mm för de är ju inte alls lika ...

Ironin går inte fram, mafia och GTA innehåller båda män med vapen och fina bilar. Där slutar likheterna.

Mafia berättar sin historia på ett mycket bra sätt, man bryr sig om karaktärer och vad om händer med dem. Det är mer än vad man kan säga om gta.

Medlem

Ser verkligen mumma ut!

Fast GTAIV bränner mer för tillfället.


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Varför jämför alla det med GTA?

Men ja, fan vad man längtar. Detta kommer bli sjukt jävla bra...


signatur
Medlem

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Gabor:

Varför jämför alla det med GTA?

Men ja, fan vad man längtar. Detta kommer bli sjukt jävla bra...

För att det är nästan samma typ av spel? Ungefär som när folk jämförde Half-life och doom 3, eller Halo. Som sagt samma typ av spel.

Medlem

Mafia utspelar sig på 30-talet.
Har en handling en story.
Förstår inte hur man kan jämföra Gta o Mafia..

Inaktiv

Tycker att själva upplägget känns hyfsat lika. Du åker omkring i en stor fri stad och kan ta lite olika bilar när du vill. Anta uppdrag när du känner för det, eller bara åka omkring och raida stan. Mafia har dock en bättre story, som får en att bry sig om huvudkaraktären mer än i GTA enligt Zeh Nils. Men alla tycker vi olika. Visst är GTA serien fin, men Mafia är bättre.

Medlem

Gemigförhelvetenu!

Medlem
Skrivet av landy:

Mafia utspelar sig på 30-talet.
Har en handling en story.
Förstår inte hur man kan jämföra Gta o Mafia..

Vad har året med saken att göra? Eh Doom utspelar sig på mars och half-life på jorden så det går inte jämföra dom spelen!
....

Inaktiv

nice! dock ser inte bilarna ut som 20-talsbilar direkt eh?

Medlem
Skrivet av landy:

Mafia utspelar sig på 30-talet.
Har en handling en story.
Förstår inte hur man kan jämföra Gta o Mafia..

?? Gta har en handling också.

Medlem
Skrivet av ihsahk:

nice! dock ser inte bilarna ut som 20-talsbilar direkt eh?

Utspelar sig inte Mafia 2 under 40-talet?

Fan vad jag längtar till Mafia 2. Ser otroligt snyggt ut för att vara ett multiplatformsspel med en stor värld.

Medlem

hoppas pistolen i käften är i gameplay


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Längtar. Bara dom skippar att man ska leka racerförare.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Medlem
Skrivet av erge:

Gemigförhelvetenu!

Kusligt... du skrev precis vad jag tänkte.

Skrivet av lapa:

om det är något spel som ska inhandlas så är det mafia 2.

Japp så sant som det är sagt. Jag vet att jag har snackat lite skit om Mafia 2 innan men den kritiken var mest för Mafia 1 där man gärna hade sett mer öppenhet/valfrihet etc. Men nog om det nu längtar man efter Mafia 2:up:


signatur
12
Skriv svar