Make Something Unreal-tvåa släpps i vinter

Robot
Medlem
Make Something Unreal-tvåa släpps i vinter

OOh En till actionbrud Najss

Medlem

Ja, ännu en utvikningsbrud med minimala kläder! Tur att vissa har fastnat i 1990-talet så att dessa spel fortfarande säljs...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

OnTopic: Hoppas att spelet blir riktigt bra, vi behöver mer FPS på PC


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

OnTopic: Hoppas att spelet blir riktigt bra, vi behöver mer FPS på PC

Hehe. Den var bra.

Medlem

Något får mig att tänka på Gunman Chronicles när jag ser detta.

Medlem

Är det spelet som släpps i vinter eller är det en ny tävling?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

"Däremot skulle den kvinnliga karaktären frysa i vårt kalla klimat, att rendera ordentliga kläder är måhända en saknad funktion i Unreal Engine."

hehe sant sant!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

oh, fränt mer. Hoppas på en ny sån här tävling. Ger mkt gott.

Frän motorcykel!

Medlem

Oh motorcykel som kör på väggen, yayie \o/

Medlem
Skrivet av Divion:

Något får mig att tänka på Gunman Chronicles när jag ser detta.

Haha, samma här. Han med hatten är väldigt lik den onda snubben i Gunman.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Måste vara rackarns bra dubbar på den motorcyckelns hjul...

Det ser inte jätteoriginellt ut, men intressant. Mer steampunk åt folket! Man kan bara hoppas att någon gör en modern version av Bitmap Brothers' The Chaos Engine - det hade varit sweet!

Medlem

"Däremot skulle den kvinnliga karaktären frysa i vårt kalla klimat, att rendera ordentliga kläder..." Haha, humor. Skönt skriven nyhet.

Medlem

Suck vad trött man blir på FZ's klagande på kvinnors lättklädhet och att det är förnedring av kvinnan...

Det är ett dataspel, pixlar, vad gnäller ni om. Man skjuter personer i spel och då är det inte på något sätt allvarligt. Men kvinnor där man ser naveln, OJ EROTISK MATERIAL -RING SCYHYMAN.

Antingen så inser man att det är lika mycket pixlar när man dödar folk som när en kvinna visar naveln, eller så tycker man att båda är lika vulgärt.

I CONAN-spelen sen så får vi akta oss för nakna överkroppar på män, eller ring polisen, Stalone går omkring med bar överkropp i RAMBO. Det är ju så hemskt förnedrande för oss män!

Skärp er för helv*te, det är en navel.

Medlem

Ännu en gång ska FZ's skribenter vara så fruktansvärt PK, vad spelar det för roll om kvinnliga avatarer/karaktärer är lättklädda, blir man störd av det som spelare? Det är värre att det finns personer som finner det upphetsande, snälla, det är bara pixlar och polygoner.

Medlem

Orka "ångpunk"... inga svenska steamheads säger ångpunk, jag är en av dem, så jag vet

Arvid, det är ju inte pixlarna i sig som är "upphetsande", utan det som pixlarna ska representera.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av Twitch:

Suck vad trött man blir på FZ's klagande på kvinnors lättklädhet och att det är förnedring av kvinnan...

Det är ett dataspel, pixlar, vad gnäller ni om. Man skjuter personer i spel och då är det inte på något sätt allvarligt. Men kvinnor där man ser naveln, OJ EROTISK MATERIAL -RING SCYHYMAN.

Det handlar väl egentligen inte om hur förtrycket är presenterat (riktiga foton/digitala pixlar/skriven text etc) utan att det är presenterat i var och varannat spel. Det är så vanligt i dag att fler och fler argumenterar för förtrycket eftersom det är vardagsmat idag. Och det är där problemet ligger!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

"rendera ordentliga kläder är måhända en saknad funktion i Unreal Engine" Gu va fyndigt.. ansträngde du dig för att hitta på det?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

"rendera ordentliga kläder är måhända en saknad funktion i Unreal Engine" Gu va fyndigt.. ansträngde du dig för att hitta på det?

:up::up::up:


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Inaktiv

Varför skulle en actionbrud kränga på sig sådana där kläder istället för en ordentlig skyddsdräkt? Om det nu är rörelsefrihet som är målet finns det väl bättre alternativ där också. Verkar bara dumt enligt mig.

Tror att en sådan dräkt som killen bär är ett bättre alternativ på alla sätt. Man kan ju undra hur karaktärsdesignern tänkte, känns bara onaturligt nu.

Medlem

När samhällsnormerna "bestämmer" att det är snyggt att killar är lättkläda så kommer detta även återspeglas i den media vi skapar. Jisses vad folk gnäller.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Behöver inte vara pk för att tycka att kläddesignen på kvinnliga karaktärer ofta är förbannat tråkig och ensidig där det allt som oftast är så lite kläder så möjligt. Ser både sexigare och passar oftast bättre in med lite vettiga kläder som må vara lite tajta men ändå skyddar mot väder och vind. (se t.ex. Alyx i HL2)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar