Gran Turismo 5 Prologue fotat

Robot
Medlem
Gran Turismo 5 Prologue fotat

Det är ju äckligt snyggt! Herreguuuuuuuuuud! Måste ha!

Medlem

Verkligen sjukt snyggt. Den mest fotorealistiska grafiken just nu tycker jag faktiskt. Ser banne mig mer realistiskt ut än Crysis, men Crysis har dock en väldigt härlig och vacker grafik.

Medlem

GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE MIG !!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!

Medlem

kmr det va bättre grafik/Spelkänsla på detta en gt HD demot som va ute på PSN?, tyckte det saknade känsla helt å hållet

Medlem

Det skrämmer mig... ser äckligt verkligt ut...


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Inaktiv

Visst är det äckligt snyggt, synd man inte har en PS3a.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Kan förstå varför spelet tar sån tid det är ju fan äckligt snyggt.... Nu ska jag spara hela sommaren så man har en ps3a att värma sig med till hösten

Medlem
Skrivet av karbon:

kmr det va bättre grafik/Spelkänsla på detta en gt HD demot som va ute på PSN?, tyckte det saknade känsla helt å hållet

Absolut.

Baserat på filmer jag sett på youtube där folk spelar det med Logitechs G25'a bla så verkar det grymt mycket bättre än tidigare spel i serien.

Medlem

GT har aldrig någonsin besvikit mig, och funderar stark på att köpa PS3 ba för de spelet, klara de sen sälja köret.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Småcoolt hur man alltid blivit imponerad av nya GT-spel. Dessa in-action bilder är så förbannat välpolerade grafiskt sett att jag kan inte hjälpa att bli misstänksam, har sony tvingat till mer Motorstorm-fasoner? Säker på att så inte är fallet, men ibland får det en att tänka.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hoppas att kontrollen är bra. Har aldrig gillat kontrollen så mycket i GT spel.
Dock älskar jag fortfarande GT2!

Medlem

Själv väntar jag hellre på Gran Turismo 5 än att köpa nån "prologue" demo.

Inaktiv

asså om spelet kommer se ut så här när jag slänger i det i min PS3'a så tror jag fan att jag bara ramlar ihop å dör alltså. alltid vart en GT fan.

Polyphony Digital visar ju verkligen hur ett spel kan se ut om man kan progga. jag börjar ju verkligen undra vad andra proggers sysslar med. känns som det blivit väldigt slappt alltså väldigt slappt med konverteringar å skit.

hoppas fan dom håller denna ribban nu å att känslan är lika bra där till. helt klart det snyggaste bilspelet jag sett.

Medlem
Skrivet av karbon:

kmr det va bättre grafik/Spelkänsla på detta en gt HD demot som va ute på PSN?, tyckte det saknade känsla helt å hållet

Testade också demot, tyckte det var åt h-vete.
Tacka vet jag forza! Där här man känsla. Återstår bara att se vad som blir av det här liret. Får vänta på en recension

edit : tydligen finns det riktigt billigt på play.com!
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/3595201/Gran-Turism...

Flakmonkey
Skrivet av Made:

Absolut.

Baserat på filmer jag sett på youtube där folk spelar det med Logitechs G25'a bla så verkar det grymt mycket bättre än tidigare spel i serien.

Mjo den filmen är riktigt frän ^^

http://www.youtube.com/watch?v=Kh2_kF_2l2U

Medlem

Är det inte tänkt man ska kunna köpa det igenom PSN sen? Eller fick jag bara för mig det?

Medlem

fan skulle aldrig köpa detta spel då jag klassa det som en demo ..
fattar inte hur folk kan köpa detta för 400kr och att alla går med på att köpa en demo ...


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av karbon:

kmr det va bättre grafik/Spelkänsla på detta en gt HD demot som va ute på PSN?, tyckte det saknade känsla helt å hållet

GT HD på PSN är Gran Turismo 4 (PS2) i HD upplösning. Så grafiken kommer vara bättre
Köregenskaperna kan jag inte uttala mig om. Själv älskar jag GT-serien iaf.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Grafik horan i mig jublar.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Synerligen vackert.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Antagligen ett av de få spel som skulle få mig att köpa en ps3a, har de sagt något om slowdowns i fps osv?

Sedan undrar jag ifall de har en lite mer realistisk körkänsla den här gången så att man inte kan gasa när man svänger och inte börja spinna.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Tomzi:

GT har aldrig någonsin besvikit mig, och funderar stark på att köpa PS3 ba för de spelet, klara de sen sälja köret.

Nog den dummaste kommentar man läst,
är du så rädd att du ska tycka ps3 och andra spel på ps3 är bra ?

Avstängd

Ser så jäkla grymt ut, nu ångrar man att man köpte 360n för jag kommer tyvärr inte ha råd med ps3an förrän nästa år kanske
När "hela" spelet släpps (GT5) då kommer jag typ bo hos min kompis

Avstängd

Köper det såfort det kommer på PSN iaf!

Medlem

säkra på att man kommer kunna köpa detta över PSN?

Medlem

Helt otroligt snyggt.

Har spelat 1-3 och älskar dem verkligen. Köpte 4an till PS2 i januari och älskar det med, det här spelet kommer nog bli det bästa bilspelet någonsin.

Medlem

Snyggt som fasen, blir ju helt klart ett köp

Medlem

Detta spel är väl lika stort som alla andra bilspel?
Inte jämfört ned de äldre granturismosarna men andra bil spel.

Medlem

Har kört japanska versionen ett tag och det är vekligen skitsnyggt, men jag hoppas att de jobbar lite mer med grafiken inna släppet av fullversionen.
Lite "taggig" grafik, typ avsaknad av sk AA, gör att kanter blir lite taggiga och vissa mönster flimmrar.
Kör på en 42" Pioneer med 1080p och är faktiskt liiite besviken på detta.


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

12
Skriv svar