Stronghold: Crusader Extreme tillkännagivet

Robot
Inaktiv
Stronghold: Crusader Extreme tillkännagivet

Fixa lite mer byggnader och enheter, så har de mitt köp. Inget LAN känns komplett utan några matcher Crusader.

Medlem

Ja jävlar. Najs att dom gick tillbaka till det första Stronghold i 2D. Tvåan var inte alls lika bra som det första och expansionen.

Medlem

Kul! Jag älskar Stronghold-serien. Den gick dock ned sig lite i och med Legends. Stronghold 2 är dock fortfarande ett av de bästa strategispelen (förutom multiplayerproblem och annat tjafs).

Medlem

Stronghold 2 var jue riktigt dåligt =/

Inaktiv

Ehhh... Ja, grafiken sög.. Vad mer ska man säga?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Inte konstigt att de gör såhär, det första Stronghold var det enda bra.

Medlem
Skrivet av Loading:

Stronghold 2 var jue riktigt dåligt =/

Nej. :evil: Verkligen inte.

Medlem

Fan vad coolt, Crusader var det bästa utan tvekan! Hoppas de gör det lite enklare för multiplayer osv.

Medlem
Skrivet av Tpiom:

Ehhh... Ja, grafiken sög.. Vad mer ska man säga?

En riktig gamer bryr sig inte om grafiken.

Medlem

Usch usch usch.... det såg riktigt riktigt vidrigt ut. Jag bryr mig inte om grafiken alls faktiskt. Men själva gameplayet med en miljard soldater som springer på ett led mot ett slott... nja... det var en himla gröt av allting bara... Yiikes.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av -vesslan-:
Skrivet av Tpiom:

Ehhh... Ja, grafiken sög.. Vad mer ska man säga?

En riktig gamer bryr sig inte om grafiken.

Helt rätt - men personligen tyckte jag det såg tråkigt ut. Skillnad på simpel grafik och tråkig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jaa!! Älska detta spelet! Tur att dom inte bättrade på grafiken. Skönt att höra.

Medlem

Så många soldater som det är på bilderna i denna film är det extremt sällan i gameplay. Ni borde testa det, ni kommer inte bli besvikna om ni gillar strategi.

Inaktiv
Skrivet av -vesslan-:
Skrivet av Tpiom:

Ehhh... Ja, grafiken sög.. Vad mer ska man säga?

En riktig gamer bryr sig inte om grafiken.

jo, sant men det ser inte kul ut heller. Lirar fortfarande Age of Empires II


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Säger bara Medieval 2 Total War...
Stronghold är ju soft core och på gränsen till töntigt.


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Crusader var riktigt roligt och beroendeframkallande. Stronghold 2 var en stor flopp för mig pga alla buggar (som fortfarande inte är fixade).
Får väl hålla ögonen på detta... men är det den gamla 2D-motorn de kör?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av -vesslan-:
Skrivet av Tpiom:

Ehhh... Ja, grafiken sög.. Vad mer ska man säga?

En riktig gamer bryr sig inte om grafiken.

jo, sant men det ser inte kul ut heller. Lirar fortfarande Age of Empires II

word!

Medlem

kolla på han som pratar i filmen och sen på fodralet som visas de sista sekunderna i filmen. är dem inte lika?

Medlem
Skrivet av bigsweede:

Säger bara Medieval 2 Total War...
Stronghold är ju soft core och på gränsen till töntigt.

nästan inga som kör mediveal online ändå :/

1
Skriv svar