Valve för gratis expansionsmaterial

Robot
Medlem
Valve för gratis expansionsmaterial

Tur man kör PC-versionen av spelet i detta fallet


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Härlig inställning!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Inaktiv

Ännu en anledning till att älska Valve.:heart:

m1
Medlem

Så ska det låta.
Ska bli kul med lite nya kartor också, varken badlands eller ctf-versionen av well var min tekopp.

Medlem

Det sista dom säger i intervjun, det där med att det är en investering inför att dom släpper framtida produkter. Vilken härlig inställning. Hoppas EA har anteckningsblocket framme.

Det är ju iaf 100% sant. Tittar man till exempel på Blizzard så har dom ju lyckats med det. Allting dom gör får sån support och är av sån kvalitè att ingen tvivlar att springa till butiken på release-dagen.

Medlem

Ne.. Badlands tyckte inte jag var någon höjdare.

Medlem

Fint, tycker själv att uppdateringar SKA vara gratis. Enbart när något är så stort som att det anses vara ett tillägg/expansion får man ta betalt.

Som sagt Blizzard är den stora förebilden här, få företag som lägger ner så mycket energi på finputsning efter spelet väl är släppt som dom.

Medlem

Bra Valve! Gratis är godast

Medlem

Hoppas det kommer lite nya achiveiments också


signatur

- (y) tack för ditt stöd!

Medlem

DU som snackar om att att WoW är så bra på att uppdatera. Och tycker uppdatering ska vara gratis får tänka på att Blizzard tjänar 100 kr i månaden på varje spelare vilket blir väldigt mycket pengar. Så dom tar betalt för sina uppdateringar.

Medlem

Man blir glad när man läser sådant här.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Det är ju iaf 100% sant. Tittar man till exempel på Blizzard så har dom ju lyckats med det. Allting dom gör får sån support och är av sån kvalitè att ingen tvivlar att springa till butiken på release-dagen.

Skrivet av LeeWander:

DU som snackar om att att WoW är så bra på att uppdatera. Och tycker uppdatering ska vara gratis får tänka på att Blizzard tjänar 100 kr i månaden på varje spelare vilket blir väldigt mycket pengar. Så dom tar betalt för sina uppdateringar.

Han säger egentligen inget om att WoW är gratis, bara att folk litar på Blizzard.

Men jag förstår dig, tänkte också fel först.:)

Medlem
Skrivet av LeeWander:

DU som snackar om att att WoW är så bra på att uppdatera. Och tycker uppdatering ska vara gratis får tänka på att Blizzard tjänar 100 kr i månaden på varje spelare vilket blir väldigt mycket pengar. Så dom tar betalt för sina uppdateringar.

Som sagt: Blizzrd har gjort fler spel än WoW.
Som exempel på vilka spel som menas:

Diablo
Diablo II + exp
Warcraft II
Warcraft III + exp
Starcraft + exp

Kanske någon av dessa som menades?

Annars ger Blizzard valuta för de pengar folk betalar till WoW.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av LeeWander:

DU som snackar om att att WoW är så bra på att uppdatera. Och tycker uppdatering ska vara gratis får tänka på att Blizzard tjänar 100 kr i månaden på varje spelare vilket blir väldigt mycket pengar. Så dom tar betalt för sina uppdateringar.

Nu är det ju så att det inte är 100:- som dom går med vinst på varje spelare.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av LeeWander:

DU som snackar om att att WoW är så bra på att uppdatera. Och tycker uppdatering ska vara gratis får tänka på att Blizzard tjänar 100 kr i månaden på varje spelare vilket blir väldigt mycket pengar. Så dom tar betalt för sina uppdateringar.

Som sagt: Blizzrd har gjort fler spel än WoW.
Som exempel på vilka spel som menas:

Diablo
Diablo II + exp
Warcraft II
Warcraft III + exp
Starcraft + exp

Kanske någon av dessa som menades?

Annars ger Blizzard valuta för de pengar folk betalar till WoW.

Tack, var lite otydlig kanske men jag menade givetvis alla deras singelplayer spel. Starcraft blev t.ex. uppdaterat 10år efter det släpptes. Samma sak med samtliga spel, man fortsätter supporta många år senare efter spelet är släppt.

Medlem

man ska fan inte behöva betala för uppdateringar

Inaktiv
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av LeeWander:

DU som snackar om att att WoW är så bra på att uppdatera. Och tycker uppdatering ska vara gratis får tänka på att Blizzard tjänar 100 kr i månaden på varje spelare vilket blir väldigt mycket pengar. Så dom tar betalt för sina uppdateringar.

Nu är det ju så att det inte är 100:- som dom går med vinst på varje spelare.

Men 10 miljoner ggr 100 sek i månaden e en hel del pengar.

1 miljard i månaden, så rätt stor vinst gör dom nog ändå.
Inte som deras "enorma slit" o serverkostnader kostar så mkt.

Medlem
Avstängd

Så man kommer att få betala lite cash för att få nya uppdateringa på 360 versionen? Det är ju så äckligt dåligt av Ms, allting ska kosta och det gör att jag nästan inte har lust att spela på den

Medlem

Det är inte updaten du kommer att betala för utan mappacken. Bara att skylla ms för det och Sony också för den delen jävla idioti om ni frågar mig..

Medlem

love teh pc!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Det är inte updaten du kommer att betala för utan mappacken. Bara att skylla ms för det och Sony också för den delen jävla idioti om ni frågar mig..

Är det ju inte... Läste du inte nyheten?
"Problemet är enligt uppgift att Valve inte har full kontroll över prissättningarna på Playstation Network respektive Xbox Live."
Det är inte Valves fel. Och tror knappast dom skulle ljuga om en sådan sak.

BeW
Medlem

Riktigt skön inställning:) Man måste bara älska Valve:heart:

Medlem

Har både PC och PS3, TF2 har jag självklart till PC. För att spela FPS på konsoll is teh suxx!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vilket mög. Sedan TF2 till pc släpptes, har de inte gjort annat än att sabotera. Folk får inte spela utan crits, man tar bort bunnyjumping, man får inte göra si -- man får inte göra så. Snacka om att låsa ned och fördumma spelet så mycket som möjligt.

Det där med "take any ride in the park they want, after we collected their 50 bucks", är ren och skär jävla smörja.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Dom förbättrar spelet... Gör det lättare att inte utnyttja lama saker... som bunnyjumps. FInns ju alltid rocket jumps om man nu måste. Jag tycker det har blivit bättre efter varje patch.

Medlem
Skrivet av benjiman:

Fint, tycker själv att uppdateringar SKA vara gratis. Enbart när något är så stort som att det anses vara ett tillägg/expansion får man ta betalt.

Som sagt Blizzard är den stora förebilden här, få företag som lägger ner så mycket energi på finputsning efter spelet väl är släppt som dom.

Jo men så hovar dem och Vivendi och alla deras sammarbetspartners in en rejäl summa pengar varje månad.

1
Skriv svar