Robot
The Club

Jahopp - ännu ett hjärndött shooterspel? You bet. The Club bjuder på all mördande action du kan tänka dig. Varför ska man skjuta just dessa motståndare då? Vad är nytt?


Medlem
Dubbeltest - The Club

älskar videorecensionerna!


signatur

Nämen!

Medlem

Videorecension is win. Känns mer som underhållning än som efterforskande, vilket då dess texbaserade version kan kännas som. Speciellt när man inte är så intresserad av spelet från början.

Jag ger rösten 2/5. Godkänt. Talar lagom lugnt för att man ska förstå och sludrar inget. Dock helt utan entusiasm och lägger fram sina små skämt och slutsatser i totalt monoton läge vilket gör att jag inte får känslan av att talaren bryr sig alls om vad denne säger.

Keep up the good work!

Medlem

"Shooters - inte lika bra på konsol", vad är det för uttalande? I min mening är just TPS betydligt mycket roligare och bättre på konsol än på PC.

Aja, låter som ett ok spel. Dock inget som kommer införhandlas.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ni missade att ta med betyget som ni gjorde i lost recensionen. Synd, men annars var det en bra recension och första gången som ljudet är i bra kvalité. Riktigt bra jobbat FZ!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Grymt kul spel, och med en bra pc så är det grymt härligt. Spelar det varje dag, och tröttnar inte, man vill ju bara bättra på sin poäng på en viss bana lite till.... lite bättre planering av combos, längre avstånd till fienden för mer poäng..... multikills.... testa olika vapen för olika upplevelser.... några fler ricoslays osv. Detta spel är så underskattat, det är först när man kört igenom alla banorna, som man verkligen börjar spela. Mycket kul i MP, tyvärr rätt få på PC, adda gärna mig, gamertag:Sveakungen2000

Ses i spelet!

Medlem

Detta är alldeles för "konsoll" för mig... Påminner mig om övningsbanor i andra spel där siluetter hoppar fram som man skall skjuta på. Avskyr tidspress i spel också.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Redaktör
Skrivet av redmac:

Ni missade att ta med betyget som ni gjorde i lost recensionen. Synd, men annars var det en bra recension och första gången som ljudet är i bra kvalité. Riktigt bra jobbat FZ!

Va? Betyget är ju med i slutet, du får allt titta klart.


signatur
Inaktiv

Testade detta demo till ps3 och tyckte inte alls detta vara bra spel, styrningen tyckte jag var lite konstig. Men det är nog mest en övningsak i detta spel. =D

Medlem

Tyckte själv aldrig om spelet, på tok för hjärndött, en smak fråga förvisso.
Dock bra recensioner, kanske lite mer entusiasm på videorecensionen, men annars möcke' bra!

Cheers! n' keep it up mates!

Medlem

Tycker videorecentionerna är super! Men som foock sa så kan talet bli lite monotont ibland. Men övning ger färdighet, keep up the good work!

Medlem

Videorecensionen x 3 är återigen legendarisk!

Finns lite saker att förbättre som volymen på talerösten, man hör vad han säger, men när det är "Spelljud, pang pang" och så ska han säga något så hör man väldigt lite.

Ett exempel är 01:21-23 in i klippet då han säger blodtörst/sadistiskt, så hörs det inte riktigt. Samma ljud från spelet med 2-3% mer i volym på snacksnubben så blir ljudet perfekt!

Medlem

Spelet är så dåligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hur kan du tycka att ljudet är bra? Det är MJÄKIGT...Ljudet är det vill säga patetiskt...

Medlem

Inte min typ av FPS men helt okej recension... skulle vara kul med en svensk variant av Gametrailers

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av redmac:

Ni missade att ta med betyget som ni gjorde i lost recensionen. Synd, men annars var det en bra recension och första gången som ljudet är i bra kvalité. Riktigt bra jobbat FZ!

Va? Betyget är ju med i slutet, du får allt titta klart.

Nope inget betyg i slutet.

Spelet är en riktig flopp.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av redmac:

Ni missade att ta med betyget som ni gjorde i lost recensionen. Synd, men annars var det en bra recension och första gången som ljudet är i bra kvalité. Riktigt bra jobbat FZ!

Va? Betyget är ju med i slutet, du får allt titta klart.

Nope inget betyg i slutet.

Du får nog ta och titta en gång till.

Inaktiv

Bra med videorecensionen FZ, fortsätt med det

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av redmac:

Ni missade att ta med betyget som ni gjorde i lost recensionen. Synd, men annars var det en bra recension och första gången som ljudet är i bra kvalité. Riktigt bra jobbat FZ!

Va? Betyget är ju med i slutet, du får allt titta klart.

Nope inget betyg i slutet.

i lost recensionen så säger de tom. vad betyget är muntligt.

The club verkar småkul, kanske blir något att införskaffa när det blir budget titel :3

Medlem

Såg riktigt förbannat tråkigt ut! Herregud. Är nog bland dom tråkigaste spelen jag sett. Det såg så otroligt tråkigt ut.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag tyckte det var riktigt roligt, skönt med en riktigt hjärndöd shooter någon gång ibland.

Medlem

Polarn köpte detta, lånade det och testade men inget för mig, för stelt.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Är du monoton i rösten kockis? Så lät det inte när du ville låna mitt ps2 efter nyår 2002

Detta spel är definitivt inget för mig, men bra recension nonetheless.

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Såg riktigt förbannat tråkigt ut! Herregud. Är nog bland dom tråkigaste spelen jag sett. Det såg så otroligt tråkigt ut.

hahaha, tyckte du det såg tråkigt ut eller? uppfattade inte riktigt

Medlem

som vanligt gutt me videorecension!

verkligen uptight speaker dock. relaxa lite

Medlem

Det är roligt med videorecensioner som ett komplement till text-versionen. Det ger ett mycket tydligare helhetsintryck om vad spelet handlar om, samtidigt som det är mer lätt-tillgängligt och höjer underhållningsnivån.

Som nämndes tidigare så behöver nivån på rösten gentemot bakgrunds-ljudet justeras. Jag använde hörlurar och fick koncentrera mig för att höra och förstå vad som sades under vissa delar.

Tack för recensionen.

Medlem

Tycker det sög rätt stenhårt faktiskt. Springa springa springa skjuta skjuta skjuta... CS är ju nästan roligare... Men rättvist betyg ändå, bra skrivet fz.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av seppuko:

Är du monoton i rösten kockis? Så lät det inte när du ville låna mitt ps2 efter nyår 2002

Detta spel är definitivt inget för mig, men bra recension nonetheless.

Haha, det är verkligen inte lätt att läsa ett manus på ett naturligt och avslappnat sätt. Får träna mera helt enkelt.


signatur
Inaktiv

Känns som att detta blir tråkigt efter ett par dagar, har dock inte spelat det så kan inte uttala mig så otroligt mycket mer än så.

Höj rösten mera, det var en väldigt stor skillnad på speakern och ljud från spelet. Det var nästan så att jag hoppade av stolen när rösten försvann och pangandet återuppstod.

Tummen upp för FZ.tv! Och den textbaserade


signatur

O'rly? Ya'rly!

Här har vi ett spel där gamtrailern är bättre än själva spelet, snacka om fuskbygge.


signatur
12
Skriv svar