Medlem

Kanske testar det när det vill fungera med mina drivrutiner, enda spelet som krashar dock, så det lär dröja ;P

Medlem

Ljudeffekterna (i spelet ;P) kändes klena, precis som i de flesta shooters nuförtiden. Det senaste spelet som kändes rätt på den biten var nog Rainbow Six: Vegas. Nu kommer vapenmarodörerna säga "Men, vapnen låter faktiskt inte så grova i verkligheten, jag använder likadana gevär varje dag" och då svarar jag att det skiter jag i, det är ett spel. <3


signatur
Medlem

verkar vara ett riktigt skitspel som kanske är kul i typ 10 min


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Dubbeltest och videorecension! Bra jobbat, FZ!
Själva spelet är dock antagligen inte riktigt i min smak - men det är möjligt att jag testar det ifall det kommer ett demo för PC.

Inaktiv

Enligt mig så skulle spelet fått två poäng genom att bara kolla på videon, ser tråkigt ut.
Oj, bra recension om inte för betyget.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

bra recension, blev först förvånad då jag inte hörde johns röst, men det dög ju ändå

4/5 på recensionen, spelet har jag ifråga inte spelat men verkar ju ganska skoj!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Installerade det här för 20 minuter sedan... Nu ryker det! Verkligen urtrist, långrandigt och hjärndött (med en negativ betoning!). Betyg 1/10, tycker det är en bättre skala.

12
Skriv svar