4Månader senare..

Medlem
4Månader senare..

Snart är det exakt 1mån sedan jag skrev sist.
ni som läste den då vet hur dåligt jag mådde då.
Det var i prenncip samma kännsla helatiden fram tills...

ja

Vart sitter jag och skriver det här?
Jag är inte hemma, nej då, jag sitter faktist i Karlskrona och skriver det här.
Men jag är inte hoss nån kompis
Utan jag har träffat en kvinna... en helt underbar fantastiskt tjej!

Jag gjorde som så många andra, testade nät dejting.
Kollade runt på lite tjejen.
Men en dag var det en som flörtade med mig.
Jag kollade genast upp henne, läste hennes profil och tänkte "wow, hon tänker som jag!" Sen såg jag på hennes bilder att hon var riktig snygg! Och blondin, vilket jag ville ha...
Efter lite mojs fick vi äntligen kontant med varandra för 4dagar sedan.
vi pratade på MSN i 5h den dagen.
dagen efter var jag på o-ringen och sprang, sen när jag kom hem pratade jag med henne på MSN igen i några timmar.
Sedan sa det på telefonen *RING*
Jag tog luren och svarade, och ja, det var hon
hon pratade med en otrolig len mjuk röst, den fick en att smälta.
Hon pratade med en kalmar-dialekt.. herregud! så vackert jag älskar den dialekten, och det var välldigt kul att få höra den på en tjej istället för killar ^^
Nästa dag, på fredagen skulle jag springa igen hade jag tänkt.

Men nu var det nått annat som lockade mera, det var nått helt underbart vackert som jag ville ha mera av.
så på 3dje dagen med kontakt blev det så att jag satte mig i min älskade 190E och åkte 22mil (nästan 3h) till karlskrona och fick träffa henne irl!
Jag körde min bil, och BANG! nått starkt som solen lös upp en trappa, på trappan stog hon!
Vi hade en underbar dag och nu, nästa dag.. jag är fortfarande nervös men välldigt glad.

Jag har träffat på en person som är mycket som mig, tänker på samma vis, och vi har många små grejor som är lika dana, det är nått jag aldrig hade med Lea.

Det här är första gången på 4-5månader då jag äntligen får vara på riktigt glad!
jag ler och känner mig lung, ja det är helt underbart!

Hon är TEKNISKT lagt! hon vet vad en kabel är, hon vet div dator kunskaper, hon kan köra hjulastare, grävmaskin, gillar bilar. helt otroligt hur kan man få tag i en tjej som gillar allt det där?
Att hon sen gillar mina militär mössor å uniformer och anndra militär saker, gör ju inget heller ^^ äntligen en människa som kan uppskatta mina kunskaper om tanks, flyg, krigs-slag och andra viktiga saker. =D

jag är just nu välldigt glad, det här trode jag inte för bara 5dagar sedan
tack så jätte mycket!

hur ser då denna sago prinsessa ut då?
jo:

#blogg


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
4Månader senare..

Någon man är kär i ser alltid bra ut


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Grattis IceMan. Hoppas det kommer funka mellan er.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Någon man är kär i ser alltid bra ut

Vad fan menar du med det?

Nämen Johan, snacka om att du satsar. Det gillar vi

All lycka riktad åt dig!


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

tack tack tack!! är så jäävla glad!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hjärtliga gratulationer. Den levnadsglade och positive IceMan har fått vad han förtjänar. Som Fairfax skrev hoppas även jag att det kommer funka för er:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag visste inte att det fanns sånna tjejer, som gillar datorer och krigs-saker. Är hon medlem på FZ också


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Grattis, mannen. Hoppas det håller i sig! Läste ditt förra inlägg och var på väg att skriva lite Kloka Ord, för du har alltid framstått som en bra kille.

Dessutom: O-ringen? Fet respekt! Det sprang jag en massa gånger när jag var yngre. Kanske skulle prova på igen..

1
Skriv svar