Rockstar ber om ursäkt för nya Bully

Robot
Medlem
Rockstar ber om ursäkt för nya Bully

Intressant bugg...funkar inte lika bra på gamla konsoller. Vad är skillnaden?

Inaktiv

De äldre enheterna har förmodligen inte lika bra kylning som de nya.

Inaktiv
Skrivet av dosman:

De äldre enheterna har förmodligen inte lika bra kylning som de nya.

De är nog så ja.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Hade liknande problem med The Darkness, alla andra spel har fungerat bra förutom det, både demot och fullversionen frös vid random tillfällen... skickade och fick en spillrans ny som fungerat sketbra hitills

Medlem

Är ju många spel som funkar sämst t.ex Graw 2 har ju fan 20 fps hela tiden.

Inaktiv

I nyare xboxar finns de bättre kylning, ny dvdrom, nya och bättre komponenter bland annat

Medlem

Mm, håller med om att GRAW2 funkar dåligt!
Rainbow Six Vegas kan också funka halvdant ibland, inte lagg men grafiken uppdateras inte alls och allt är grått förutom gubbarna...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Skit händer.


signatur
MFC
Medlem

pinsamt, kommer ALDRIG att köpa Xbajs360.. eller senare konsoller av M$.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

ptr
Medlem
Skrivet av MFC:

pinsamt, kommer ALDRIG att köpa Xbajs360.. eller senare konsoller av M$.

100kr på att du sitter på en windows-burk!

Inaktiv

Tur att man har en Elite som man köpte för 2 veckor sen da

Inaktiv
Skrivet av hulken:

I nyare xboxar finns de bättre kylning, ny dvdrom, nya och bättre komponenter bland annat

jo, men det hjälper ju inte dom som har äldre modeller.
För min del hjälper det däremot eftersom man kommer skaffa 360 igen.

Medlem
Skrivet av MFC:

pinsamt, kommer ALDRIG att köpa Xbajs360.. eller senare konsoller av M$.

Ja fy, här var vi väldigt positiva.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Microsoft, vad förväntar man sig?

Medlem

Ps3 is the shit, folk som lever i nått lalla Xboxland is on the way to a grusome awakening

Medlem

Kanske kommer en patch som fixar. Bara och väntar antar jag.
Har dock inte skaffat spelet då jag har det till Ps2.

radiuz det är ju inte direkt M$ fel. Rockarna skulle ha varit uppmärksamma.

Medlem

Håller med föregående talare.

Om det släpps ett buggigt spel till Windows, då är det spelutvecklarna som är dumma i huvudet och värdelösa.
Släpps det ett buggigt spel till Xbox360 så är det MS som är dumma och värdelösa. Sen att Bully är det ENDA spelet som buggar så (för fler än enstaka användare) kan ju inte alls, på något litet konstigt sätt, kanske vara utvecklarnas misstag?

Kort och gott, om det nu var MS fel som gjort en dålig konsoll borde ju de flesta spelen krångla så, är det bara ett spel så är det helt klart spelutvecklarnas fel som inte klarar av att leta efter buggar ordentligt.

Visst att xbox360 sen har haft stora problem med hårdvaruproblem är självklart MS fel, men har inget att göra med att Bully är felkodad lite här och där Går nog att koda spel som får valfri konsoll att hänga och krascha till alla konsoller om man bara vill alternativt inte buggtestar ordentligt.

Medlem

Hmm , bra av Rockstar iaf de tar nog tag it.
Offtopic: FREDAG!! ffs

Inaktiv
Skrivet av voicu:

Ps3 is the shit, folk som lever i nått lalla Xboxland is on the way to a grusome awakening

NHL08 till PS3 har inte alltid så bra fps och då spelar jag bara i 720p.

Medlem
Skrivet av voicu:

Ps3 is the shit, folk som lever i nått lalla Xboxland is on the way to a grusome awakening

Och Army of Two går bara i 720p på Ps3 men i 1080p på en 360? Och du kan nog inte ignorera att Ps3'n är den svåraste maskinen att släppa ett spel till. Det är därför Multiformats spel alltid funkar bättre och har mer flyt på en 360 än vad dom har på Ps3.

Inget ont om Ps3, men voicu borde veta bättre än att kasta sten när man sitter i ett glashus. Welcome to your "gruesome" awakening.

Medlem

I Saints Row gick texten inte att läsa om man inte körde hd-upplösning. Känns inte som om speltester är lika grundliga som de brukade vara..

Medlem
Skrivet av varj:

I Saints Row gick texten inte att läsa om man inte körde hd-upplösning. Känns inte som om speltester är lika grundliga som de brukade vara..

Alltså det var från tv till tv. Min tv funkade saints row perfekt på medans t.ex Dead Rising inte gick att se knappt. Men sen får man tänka på att utvecklarna sitter och utvecklar spelet på till HD vilket gör att dom glömmer av folk med SD tv. Se på Square Enix som bara kommer göra sina spel i 1080p framöver efter som skaparna inte vill kompromissa utseendet på sina skapelser för folk utan HD-tv. Vilket jag förstår.

1
Skriv svar