Crysis patchas endera dagen

Robot
Medlem
Crysis patchas endera dagen

synd att crysis inte är ett mp spel, hade gärna sett de optimerar sp läget istället.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

synd att crysis inte är ett mp spel, hade gärna sett de optimerar sp läget istället.

Tycker Crysis är skitroligt online

Medlem

Hoppas de fixar buggen med AI-aktiveringen i Editorn.

Medlem

Crysis är grymt kul online!

Medlem

Ska börja spela detta på riktigt då man köper ny burk, nu spelar jag singleplayer på brorsans dator ibland...

Medlem

Sugigt spel , seriöst de var ingen direkt hit som alla hade trot , mest pga så dåligt optimerat och ett kasst mp.

Nu får jag alla crysis fans som hunder på mig , men de bör fan inse fakta , GRYM TEKNOLOGI ja det är det men spelet är tamefan inget mer än ett Tech-Demo.

Finns ingen burk som kör de 40fps+ med allt på högsta eller ens HIGH.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Finns ingen burk som kör de 40fps+ med allt på högsta eller ens HIGH.

Och, som du säkert glömde poängtera, detta är meningen. ^^

Ungefär på samma nivå som 3Dmark. De ligger steget före hårdvarumarknaden.

Sådanahär spel som driver tekniken frammåt, så att vi får fler snygga och bra spel senare.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Tycker inte alls det är ooptimerat. Det finns nog inget spel i världen som kommer i närheten av mängden polygoner som deras nya spelmotor kan visa.

Jag har helt klart godkänd prestanda med min burk i 1680x1050 med allt på high förutom shaders (gillar nämligen inte HDR)

Patchen ute:
http://crymod.com/filebase.php?fileid=1073

Inaktiv
Skrivet av zauii89:

Sugigt spel , seriöst de var ingen direkt hit som alla hade trot , mest pga så dåligt optimerat och ett kasst mp.

Nu får jag alla crysis fans som hunder på mig , men de bör fan inse fakta , GRYM TEKNOLOGI ja det är det men spelet är tamefan inget mer än ett Tech-Demo.

Finns ingen burk som kör de 40fps+ med allt på högsta eller ens HIGH.

Jag trodde precis tvärtom. Dvs jag trodde att spelet bara skulle vara ett tech-demo och hur dåligt som helst. Dock hade jag fel i min mening.

Jag gillade spelet spelet skarpt i sp, och mp har jag inte lirat ännu.

Medlem

Mp är grymt kul, men buggigt. Iallafall när jag körde det, alltså när det var nytt. Nu kanske vissa grejer funkar bättre. Typ att AA-fordonet inte sprängs så fort du försöker skjuta med det.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av zauii89:

Finns ingen burk som kör de 40fps+ med allt på högsta eller ens HIGH.

Och, som du säkert glömde poängtera, detta är meningen. ^^

Ungefär på samma nivå som 3Dmark. De ligger steget före hårdvarumarknaden.

Sådanahär spel som driver tekniken frammåt, så att vi får fler snygga och bra spel senare.

Ja de driver marknaden frammåt men de borde inte direkt släppas som spel, likväl drev ju både Doom3 , Half Life 2 tekonlogin frammåt också och vart ena rediga höjdare.

De spelen var iaf sjukt bra optimerade och nej jag jämnför dem inte rakt av Crysis och Hl2 är otroligt stor skillnad missförstå mig inte , jag jämnför snarare mot dåtidens prestanda... De gjorde iaf ett bättre jobb än CryTek på den fronten.

Alla har sin egen åsikt , jag vet iaf att jag är långt ifrån ensam att tycka Crysis är o-optimerat.
Då har jag iaf prövat det på ett någorlunda system , det nedan.

Mitt system:
q6600
8800gts 512mb
2064 mb ddr2 (6400)
500gig

Tidigare system:
Amd 5600+
8800gts/x1900GT 320mb
2064mb ddr2 (5300)

Det flyter i princip lika bra och , enligt mig är det ju endo en markant skillnad mellan systemen, jag får i alla fall feting huvevärk me droppande fps, svir i ögonen

Medlem
Skrivet av zauii89:

Sugigt spel , seriöst de var ingen direkt hit som alla hade trot , mest pga så dåligt optimerat och ett kasst mp.

Nu får jag alla crysis fans som hunder på mig , men de bör fan inse fakta , GRYM TEKNOLOGI ja det är det men spelet är tamefan inget mer än ett Tech-Demo.

Finns ingen burk som kör de 40fps+ med allt på högsta eller ens HIGH.

Du måste skoja va? 40+fps får jag när jag kör Crysis och inställningar är på High utan AA. Får till och med 50+ och 60+ beror på vad som händer och vart man är.

1
Skriv svar