Omfattande PSN-uppdatering i april

Robot
Omfattande PSN-uppdatering i april
Medlem
Omfattande PSN-uppdatering i april

Äntligen, det var på tiden. Tycker det är lite väl mycket "vill du verkligen göra detta"-rutor som man måste trycka OK på innan man kan börja tanka ner något man köpt nu.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Vore ju kul om dom nångång släppte nåt värt att tanka ner oxå, vafan är bowling och pain?

Medlem

ladda ner bowling och pain här om veckan, bowling var riktigt kul att lira mot polarna efter ett par bärs

Medlem

De har en del att jobba på sony om de ens skall komma i närheten av xbox 360 och live.

Medlem

På tiden att PSN fick lite kärlek. Dom ligger helt klart i lä jämfört med LIVE.


signatur
Medlem

PSN borde inte har USA först sen EU, dom borde göra som med live.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bra att de gör om designen, dock finns det mycket roligt att få ned på PSN, förstår inte vad ni snackar om. SuperStardust HD, Calling all cars, Blastfactor och Pixeljunkmonsters för att nämna några är grymt underhållande...jag förstår inte vad som är dåligt med dem?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Dom kostar redmac, pengar du vet

Inaktiv

och SNÄLLA kan vi få enhetliga ok/cancel-knappar?!

grön = ok
röd = cancel

nehej, nu ska det vara start ibland, l1 ibland, röd ibland, grön ibland.

Medlem

Håller med mill. Man blir lite lätt frustreread av att dom byter hela tiden. Ibland är det Start knappen som gäller som OK också. Irriterande hehe.


signatur
Medlem
Skrivet av redmac:

Bra att de gör om designen, dock finns det mycket roligt att få ned på PSN, förstår inte vad ni snackar om. SuperStardust HD, Calling all cars, Blastfactor och Pixeljunkmonsters för att nämna några är grymt underhållande...jag förstår inte vad som är dåligt med dem?

Jovisst finns det bra spel att köpa, men calling all cars, stardust och blastfactor mm är ju inte direkt några nyheter. jag förstår inte varför det ska behöva ta månader för att släppa tex pain och bowling i eu storen.

Inaktiv

Men sony jobbar ju på att göra EU PSN så att det hamnar i fas med US releaser av spel/demos etc. enligt ett uttalande för någon månad sedan.

Adda på!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Kul att det händer lite.

Medlem
Skrivet av Niethrel:

De har en del att jobba på sony om de ens skall komma i närheten av xbox 360 och live.

Och sen behöver man inte betala för PSN heller, vilket är ett sjuhelvetes mycket större plus än det lilla Live! ligger före. Men visst är Live! bättre, no argue.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av Niethrel:

De har en del att jobba på sony om de ens skall komma i närheten av xbox 360 och live.

Och sen behöver man inte betala för PSN heller, vilket är ett sjuhelvetes mycket större plus än det lilla Live! ligger före. Men visst är Live! bättre, no argue.

tja, bara om man ska spela online måste man betala =p

Inaktiv

vågar man hoppas på att Home kommer samtidigt ?
För Home ska ju släppas nu i vår, och april kan man väl kalla vår ?

Medlem

Tidigare än jag trott. Får hoppas det håller då.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

kul att det händer grejer. älskar min PS3'a kommer nog älska den mer å mer med tiden :heart:

Inaktiv

what MillionStylez said. favoritleksaken i hemmet utan tvekan, älskar mångsidigheten i den


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

PSN borde inte har USA först sen EU, dom borde göra som med live.

Live har ju i stort sett samma förskjutning,
prylar kommer först till usa och sen till EU.

Se bara hur på det här med att köpa / hyra film via Live,
vilket pågått i usa i 1 år nu väl, men ännu har inget hänt i EU.

Vad jag minns när man hade 360 så vart vissa demos och XBLA spel ute mycke tidigare i usa än i EU.

Medlem

Ge mig detta ständigt försenade Home istället.


signatur
1
Skriv svar