TÄVLING: Vinn Dark Corners-kod!

Medlem
TÄVLING: Vinn Dark Corners-kod!

Ja du läser rätt. <b>Microsoft</b> (eller snarare <b>PR-Kristina</b>) har gett mig fem stycken koder att dela ut till er, kära bloggläsare. När du använder en av dem får du ladda ner <i>Gears of War 2</i>-tillägget <i>Dark Corners</i> helt gratis. Och du som sa att jag aldrig gör något fint för mina läsare!

Tävlingen är tyvärr <b>inte</b> öppen för Super PLAY:s <b>anställda</b> eller <b>frilansare</b> (skaffa era egna koder, för fan!), men alla andra bör se till att kommentera den här bloggposten och i kommentaren bidra med ett spelhjältenamn (eller spelhjältinnenamn), verkligt eller påhittat (men du får givetvis bonuspoäng för ett egenhändigt påhittat namn), som är fånigare, mer macho och mer osannolikt än <b>Marcus Fenix</b>. Borde ju inte vara så svårt. Bästa/roligaste/dummaste/originellaste/alltihop på en gång fem namnen vinner, och får varsitt PM med koden. Och variationer på ordet "penis" eller liknande diskas omedelbart p g a kronisk brist på fantasi.

Tävlingen avslutas torsdagen den 30/7, klockan 13:37, så sätt igång!

#blogg

Inaktiv
TÄVLING: Vinn Dark Corners-kod!

greger.


signatur
Medlem

Ben Dover


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Inaktiv

Luke Atmey

ordvitsvarning på den =D Liksom skriker Egoistiskt macho om den ju,


signatur

R.I.P Superplay

Inaktiv
Medlem
Skrivet av greger.:

greger.

Jag säger också Greger. Efter att du har kollat in den här tråden så märker du vilken hjälte som döljer sig bakom namnet.

Medlem
Medlem

Alla bra namn är ju redan tagna. Bruce Dickinson, Max Payne, Matt Hazard, Clint Eastwood och Lenny Norman. (varav två är förbjudna i den här tävlingen)

Mitt bidrag i tävlingen får nog ändå bli följande:

Med enradsfraser som "You've just been knuckled", "Mac by name, Knuckle by reputation" och "Would you like a side order of fries with that!?!" slår han sig igenom actionspel som får Gears of War att likna en knypplingslektion från UR. Han har en skarp käklinje med underbett och ett ärr som sträcker sig från pannloben diagonalt över hela ansiktet. Han kan inte flyga reguljärt eftersom hans kropp är alldeles för bly-mättad.

Hans uppdrag: Spränga saker för att se tuff ut.
Hans metoder: Brutala.
Hans namn?

Steve McKnuckle.


signatur

- Ät mig levande.

Medlem
Medlem

MacGyver, låter ju fan som en hamburgare...

Inaktiv

Om jag inte får vara med hämnas jag genom att sabba det bästa alternativet för alla andra:

Max Power.

ps. Var det någon annan än jag och Alfred som trodde att det här handlade om Call of Cthulhu och fick hög puls?
ds.

Då vill jag också sabba!

Ragnar Rök

Medlem

Skitbra bidrag hittills! Kanske får frångå reglerna lite och ge Johan M ett pris i smyg, Ragnar Rök är bara för bra... Men jobbar inte en sån redan på Funcom?

Jag kan ju vinna själva spelet Gears of War 2 istället!

Yay! Idea of awesome!

Inaktiv
Medlem

*äckligt 80-tals intro-musik*
Med lem som en ångare
Och minst lika bred
Får John Holmes att se ut som en kastratsångare
Utan något att komma med

Bamse Enhörning! Lala! Bamse Enhörning!

Medlem

Och vinnarna är.....?


signatur

- Ät mig levande.

Inaktiv
Skrivet av Aglet:

Och vinnarna är.....?

Veronica Maggio


signatur
Medlem

Lars Kungfu-Ninjakit.

Edit: Attans! Tävlingen var ju avslutad:(


signatur

Wai

Medlem

Oj, jag tog ledigt efter lämningen och hade glömt den här tävlingen :). Nu är det ju inte så många GILTIGA bidrag <onda blickar på frilansjävlarna>, men följande kan betrakta sig som vinnare:
Njörden
Aglet
Kelet
greger
Jakob Svärd

Jag PM:ar ut koderna innan lunch, mycket nöje!

Inaktiv

Vilken lunch menar du?


signatur
1
Skriv svar