Blodspengar i drift för den som jobbar skift

Medlem
Blodspengar i drift för den som jobbar skift

Sådärja, ännu en säsong av Sopranos färdigtittad (2) och ännu en säsong beställd via the internetz (3). Inte från samma ställe som sist dock, Megastore har valt att dubblera priset på sina Sopranos-boxar den senaste tiden, av outgrundlig anledning... Men inte att försmäkta, hittade nästa del ännu billigare på PC City, tänk så det blir, var mans bröd är den andres död, eller hur är det man säger?

Det är mycket brott just nu, jag vet inte, jag gillar sånt, inte själva handlingarna men... romantiken runt det, våld föder våld men även beundran som Henry Hill säkert kunde klämt ur sig. Förutom Sopranos så har det på sistonde blivit;

Bok: Snabba Cash
Spel: GTAIV, SoMI:SE (Pirater! Ja okej inte samma grej)

Jag är ganska förtjust i kioskdeckare, om man nu kallar det så nuförtiden, men efter [/b]Snabba Cash (som är skitbra hittills) så blir det antingen Red Dragon/Silence of the Lambs (hittade bägge i en pocket för 39 :- på Bokia!) eller [/i]Robert Graysmiths[i] Zodiac-bok[b], en av de få seriemördare som fortfarande intresserar mig. Boken skall ju dessutom vara bra!

Nu när det snart är dags att flytta så måste jag börja avverka olika saker och planera vad som får följa med eller inte, jag skippar ju helt TV + PS3 så det är banne mig dags att jag klarar av AitD nu, har kört fast lite grann, inte orkat spela. Men jag vill inte släpa med mig saker i onödan, så jag försöker ta mig igenom vissa serier och filmer så det slipper ta upp plats senare, man måste ju försöka tänka lite smart för en gångs skull liksom. Men har spanat in en schysst bokhylla kombinerat med skrivbord på IKEA, en "rumsavskärmare" som man kan kalla det, ska se om jag hittar en schysst bild.

Sådär skall den se ut, valnötsmönstrad, 1394 :- sammanlagt, kanoners?

#blogg


signatur
Medlem
Blodspengar i drift för den som jobbar skift

Jag har den där Expedithyllan och skrivbordsdelen. Riktigt nice faktisk. Har den svarta.

Medlem

Valnöt såg oerhört bra ut, nästan så man ångrar sitt val av att ha Ek som sitt primära trädslag.

Medlem

Farsan kör en såndär vit i köket, grymt stabil.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:

Valnöt såg oerhört bra ut, nästan så man ångrar sitt val av att ha Ek som sitt primära trädslag.

Ek är fint också men lite väl ljust för mig, föredrar mörkare träslag! Hoppas på att min hylla/skrivbord passar in med resten av rummet bara, tror det är vitmålat, men bör väl inte vara något problem.


signatur
1
Skriv svar