Marc Ecko designar Dexter-spel

Robot
Medlem
Marc Ecko designar Dexter-spel

trevligt! dexter är en sjukt bra serie! men jag tror knappast spelet kommer bli roligt

Avstängd

Hmm, har inte sett några avsnitt av Dexter så vet inget om storyn.

Medlem

Lyckas detta ska jag springa naken ett varv runt stadshuset. Alla välkomna.

Medlem

Dexter är en grymt bra serie. Får hoppas att spelet inte blir som alla andra movie till game.

Medlem

Serien platsar definitivt i min hylla som en av de bästa. Men spelet? Njaeä!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Han e krimenalare med blod som specialité.

Spelet kommer bli katastrof med andra ord....


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Han e krimenalare med blod som specialité.

Spelet kommer bli katastrof med andra ord....

Kunde inte låta bli att skratta när jag läste ditt inlägg

Medlem

Blir väl som CSI spelen, fast Dexter är så otrloigt tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av albertalbertsson:

Han e krimenalare med blod som specialité.

Spelet kommer bli katastrof med andra ord....

Du glömde tillägga att han är den mest eftertraktade seriemördaren i USA

Dexter är en av debästa serierna där ute. Hoppas verkligen att spelet blir bra och ge djävulen i att säga att det kommer suga, det vet varken ni eller jag om i dagsläget.

Medlem

åh få leka seriemördare och polis samtidigt. Trevligt trevligt. Dexter är en skön serie och de borde inte kunna misslyckas tycker man.

Medlem

En ny Manhunt någon? Knappast...

Medlem

Dexter är en utav dem absolut bästa tv-serierna just nu IMHO, men passar den som spel...? Njaeee, det är jag väldigt tveksam till.
Det ligger väl närmast till hands att det skulle bli ett adventure eller ett CSI-liknande spel, ingetdera lockar mig så mycket.

Men man skall aldrig säga aldrig. Det lät ju på FZ som att Lost blev helt ok i spelform.

Inaktiv

Undrar hur de kommer ta upp seriemördar-aspekten i spelet

Medlem

hmm nice.
getting up var ett rätt ok spel så mark ecko kan nog lyckas rätt bra.
måste nog ha hög åldersgräns för att lyckas.
tv-serien är trots allt från showtime som är en kanal som varken räds fula ord, blod eller oklädda människor


signatur

Signalmatros på HMS Visborg

Medlem

Bästa serien jag sett iaf. Twin Peaks, Lost och Heroes är iofrsj värdiga konkurenter


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Älskar Dexter, bästa serien någonsin!

Ska bli spännande å se vad det blir för spel, det måste ju åtminstonde vara riktigt blodigt, så besviken lär jag inte bli.

Medlem

Hmm.... serien var ju bra. Men frågan är om spelet blir de?

FML
Medlem

Getting Up var ju sjukt bra på storybiten iallafall, även gameplay. Grafiken går att diskutera.

Dexter kanske kan bli något i stuk med Hitman möter Max Payne?

Micheal C. Hall är ju ett porträtt av Max Payne, samt de sköna citaten båda kör under seriens/spelets gång.

Medlem

jävlar! dexter är den bästa serien någonsin!

slår prison break, lost, heroes etc. jag gillar ju även dom skarpt mycket

Medlem

Hm känns som jag borde se Dexter.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:

Hm känns som jag borde se Dexter.

eh, JA!

Inaktiv
Skrivet av Bill:

Bästa serien jag sett iaf. Twin Peaks, Lost och Heroes är iofrsj värdiga konkurenter

dexter är bara den näst bästa serien Band of brothers är den bästa serien någonsin

Medlem

Spelet lär bli kung om det är samma frihet om inte mer som i GTA och du måste ta hand om personen själv i spelet, som tex the sims, sen att inte följa en direkt story, Men GTA+The sims+Blod = Superb, och inte göra dexter till snubben med 42 vapen och blir bourne direkt!

Inaktiv
Skrivet av Baloba:

Spelet lär bli kung om det är samma frihet om inte mer som i GTA och du måste ta hand om personen själv i spelet, som tex the sims, sen att inte följa en direkt story, Men GTA+The sims+Blod = Superb, och inte göra dexter till snubben med 42 vapen och blir bourne direkt!

Dexter håller sig ju till spruta,såg och plastpåse ;)Tror att vi på höjden kommer få använda en pistol

Medlem

Dexter är en av de bästa serier man sett! Säsong 2 är hur bra som hällst!

Att göra spel på serien är bara ett försök att mjölka folk på pengar. Dexter är knappast nåt som skulle göra sig bra som spel. Ska man gå runt, kidnappa, skära i människor ochs edan dumpa kroppsdelar i havet? Hmm...

Medlem

Sjukt bra serie. Hoppas dom kan göra det bra. Men jag tvivlar nog.

1
Skriv svar