Nya dumpar från Rainbow Six: Vegas 2

Medlem
Nya dumpar från Rainbow Six: Vegas 2

Fina bilder

FÖRST

Edit: När började man skiva med siffror?
långliv0ade > långlivade så ska de vara

Medlem

Om inte FZ hade skrivit en två:a efter Rainbowsix hade man kunnat tro det är en expansion.....Känns som att de inte lagt ned någon energi alls på denna uppföljare.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag hade föredragit vegas på natten istället

Medlem

Va najs med ny HUD Den ser najsig ut.

Medlem

redmac, det är ju mer eller mindre en expansion, det enda de brytt sig om att jobba på är typ multiplayern...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Håller med om att det inte skiljer sig alls från ettan, men rank systemet, multiplayern och coop är så jävla nice. Så jag skaffar det ändå.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bara för de inte bytt grafikmotor och fifflat en massa med grafiken har man alltså inte lagt ner någon tid på uppföljaren? Verkar logiskt...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Bara för de inte bytt grafikmotor och fifflat en massa med grafiken har man alltså inte lagt ner någon tid på uppföljaren? Verkar logiskt...

Det ser ju mer ut som dom bytt graffikmotor?! Ser ju inte ut som unreal 3 motorn det där iaf! Såg riktigt fult ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Wardancer:

Bara för de inte bytt grafikmotor och fifflat en massa med grafiken har man alltså inte lagt ner någon tid på uppföljaren? Verkar logiskt...

Det ser ju mer ut som dom bytt graffikmotor?! Ser ju inte ut som unreal 3 motorn det där iaf! Såg riktigt fult ut!

Ettan är inte heller något som visar UE3 i ett smickrande ljus, precis.

Anyway, spelar ettan just nu och det är astufft. Skönt som attan att dra headshots. Lite långt mellan savepunkterna, bara.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Ettan ser bra ut ibland, men visst när man rörde sig på gatorna mellan bilar såg det rätt 90:tal ut heh...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

Ettan var så bra så tvingar nog mej att köpa det här. Kommer nog inte bli besviken för detta ser likadant ut och kommer va bra. Men jag hade föredragit ett stadsbyte till Washinton eller New York. Hade varit betydligt mer underhållande

Medlem

Actionsmygare? Rainbow 6 kan knappast kallas för smygare, är för fan nästan lika mycket guns blazing som vilket annat spel som helst, tacka vet jag de gamla spelen där det fortfarande fanns en uns taktik med i upplägget.

Medlem

Undrar om detta spel kommer bli lika dåligt gjort i split-screen som det första? T.ex. så var ju alla texturer som gott som borta och allt var suddigt och fult/fulare.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av redmac:

Om inte FZ hade skrivit en två:a efter Rainbowsix hade man kunnat tro det är en expansion.....Känns som att de inte lagt ned någon energi alls på denna uppföljare.

Dom har lagt ner ganska mycket jobb på spelet efter vad fansen velat ha dvs dom som gillade Vegas och jag tror Vegas 2 blir minnst lika bra som 1an.
Spelat själv ganska mycket R6 Vegas över Live och det är riktigt kul, nu börjar det vara lite ont om folk.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

RS:Vegas i all ära men jag vill ha ett nytt Rainbow Six av klassiskt stuk.

Inaktiv

Föredrar helldre djungelstrider framför Vegas...

Medlem

Hoppas att detta kommer bli spelbart på ps3.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar