Battlefield: Bad Company plåtat

Medlem
Battlefield: Bad Company plåtat

wanty!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Så jäkla less man blir på att spelet är försenat ett halv år...


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Kommer väl ut snart eller? Ser kul ut, spelets ljud är verkligen riktigt mysigt.

Medlem
Skrivet av Panimala:

Kommer väl ut snart eller? Ser kul ut, spelets ljud är verkligen riktigt mysigt.

Delayed.

Sexy :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Släpp det till PC då! BF:H ser ut att bli ganska skoj dock så jag får väl nöja mig med det .

Medlem

Längtar så mycket redan på det här, börjar tröttna på all Cod4 spelande. Äh snart kommer RS-V2 och GTA4. Lär ju inte vara utan sjyssta spel tills det här kommer? När kommer det?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Panimala:

Kommer väl ut snart eller? Ser kul ut, spelets ljud är verkligen riktigt mysigt.

Delayed.

Sexy :heart:

Meh, fan vad illa.

Inaktiv
Skrivet av MiXiE:

Så jäkla less man blir på att spelet är försenat ett halv år...

var inte det. kolla på filmerna på gametrailers ai:n verkar riktigt jävla sämst.

Inaktiv

Det här spelet både ser bra ut och låter bra

Medlem

Gah varför ingen PC-version för Jaja kanske dyker upp nångång

Medlem

förmodligen kommer battlefield 3 till PC. Det är inte utannonserat men jag tror det kommeeru ut snart

Medlem

Riktigt läckert, alltid velat ha ett spel med förstörbara miljöer.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Grymt snygga explosioner får jag lov att säga:
http://www.fz.se/bilder/arkiv/t/t14kvhmr9onxwliq7duz8ep6f23gj...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Verkar bli riktigt nice! Nej jag tror inte att de bara skippar pc, den konsollen de har släppt hela bf-serien på ju. BF Heroes är ju dessutom bara ett experiment från deras sida. Mirrors Edge kommer ju i och för sig till PC också men tror på mer


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

när kommer det ut om de e försenat då?

Inaktiv

INgen som vet om det planeras att släppas till PC? Detta spel skulle vara så sjukt mycke ballare på PC

Medlem
Skrivet av Caop:

INgen som vet om det planeras att släppas till PC? Detta spel skulle vara så sjukt mycke ballare på PC

Får nog vänta till bf3.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

hähä, har testat detta lir redan! dock bara i 5 min

Inaktiv

bf3 till pc är väll ändå bf 2142?

Medlem
Skrivet av Djarff:

bf3 till pc är väll ändå bf 2142?

BF 2142 skulle isf hetat BF3 Lr Bf 3 2142

Gissar att BF2142 är presis som BF Vietnamn är Bara någe de kastar in för att förlänga levandet av motorn ,,

tror nästa spel heter BF 3 då de har en ny Motor då ..

Längtar iaf .. BF 2 Börgar bli lite långtrökigt att köra..


signatur

Kan ej skriva åäö

1
Skriv svar