Gears of War reprispatchat

Robot
Medlem
Gears of War reprispatchat

Hmm... bra antar jag?

Medlem

tråkigt spel.....testade lite..tog bort direkt

Medlem

Hur kan man tycka GoW är tråkigt? Kan du inte vidare utveckla lite? Faktiskt ett av de bättre PC spel jag spelade förra året, tätt efter World in Conflict.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Tycker Gears of war är ett av de roligaste spelen jag spelat. Och desto roligare blir det i PC versionen då man får ta del av extramatrialet.

Medlem

Funkade fint-fint hos mig varesig patch eller inte. Ska bli kul att se vad de gör härnäst...

Medlem

WiC var inte speciellt kul tyckte jag, man får liksom ingen känsla över en gubbe som är 2mm hög och springer omrking med en ärtbössa...

Medlem
Medlem
Skrivet av depthless:

WiC var inte speciellt kul tyckte jag, man får liksom ingen känsla över en gubbe som är 2mm hög och springer omrking med en ärtbössa...

Antar att du laddade hem det utan att lära dig spelet samt spela onlajn?


signatur

En styck signatur.

Medlem

Tycker heller inte att GoW är något speciellt. Visst var det aningen snyggt när det kom, men det var inte på något sätt så episkt som alla beskrev det. Det borde ha släppts till PC samtidigt som till 360, för nu känns det bara väldigt utdaterat. Man utnyttjar heller inte mus och tangentbordet tillräckligt bra, eftersom de flesta vapnena har en enorm spridning, och det finns en maxhastighet för vändning. Väldigt repetitivt och oftast tråkiga miljöer.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

tråkigt spel.....testade lite..tog bort direkt

Har dom släppt ett demo till det på pcn nu? Jag äger det på Xboxen, skulle gärna vilja testa ett demo på pcn

dmn
Medlem

GoW är överskattat

Ett bra spel, finns ju en massa andra som är mycket sämre. Dock så är ju inte kontrollen inte den bästa men det är ju också en konsolportning. Kul med en patch ska se om man orkar installera det igen.


signatur
1
Skriv svar