Grand Theft Auto IV plåtat

Medlem
Skrivet av Ankh:

Pc versionen all the way - sitter endå framför min 50" plasma och lirar pc endå

Då lär du ha absolut sämst bild av alla här inne så sluta skryta.

Medlem

höhöh läääängtar

KoP
Medlem
Skrivet av Hannu87:

onödigt att släppa en sån här godbit först till dom klena konsolerna......ge till pc direkt!

Bwahahah! Dream on! Första jag ska göra när jag får hem detta är att bara glida runt i staden och insupa miljön.

Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Night Hawk:

GTA är ett konsoll spel...

Nä du... GTA 1 och GTA 2 var ENDAST för PC. När dom gick över till spelmotorn som användes i GTA 3/VC/SA så var det delad konsoll/pc, dock primärt konsoll.

Dags att komma tebax till rötterna och släppa GTA 4 på PC FÖRST tycker jag.

Är ju inte för att jävlas med p(irate)c(opy) användare dom inte släpper det till pc först. Är ju för att profiten finns i att släppa det till konsoll i första hand.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Night Hawk:

GTA är ett konsoll spel...

Nä du... GTA 1 och GTA 2 var ENDAST för PC. När dom gick över till spelmotorn som användes i GTA 3/VC/SA så var det delad konsoll/pc, dock primärt konsoll.

Dags att komma tebax till rötterna och släppa GTA 4 på PC FÖRST tycker jag.

du flamingon, jag har själv spelat både gta1 och 2 på ps.

Medlem
Skrivet av matte__86:
Skrivet av Mortalis:

nej sitta med piltangenter e ju så mkt mer känsla haha

konsollspel e de definitivt, tar man sig tid att åka runt, o de e faktiskt mkt roligare...

Som andra tidigare har sagt, är kontrollerna på konsoll det stora hindret för oss(mig) pc-nördar.
Precisionen med mus och tangentbord sträcker sig långt över en konsolls handkontroll.

Väntar på att den första konsollen med riktigt stöd för mus och tangentbord (även i spel) kommer ut på marknaden, då fixar jag nog mig en konsoll.

Det är inte konsollerna som är problemet det som är problem är att utvecklarna inte känner/vill göra stöd till mus och tagentbord

Medlem
Skrivet av -vesslan-:
Skrivet av Ankh:

Pc versionen all the way - sitter endå framför min 50" plasma och lirar pc endå

Då lär du ha absolut sämst bild av alla här inne så sluta skryta.

haha XD , vad har du för upplösning på plasma Tv:n då?

Inaktiv

orka bry sig endå om vad man spelar det på konsol lr pc.men själv tycker jag det är skönast med 360 det ända som är bra på pc är bf2 och cs tycker jag .men gts iv kommer lätt äga .och det ska finnas olika slut och sån skit.och online värkar cokså grymt

12
Skriv svar