Medlem
Avbrutna downloads

Vet inte om detta är på rätt ställe men iaf...
Mitt problem är att från vissa sidor så när jag tankar saker (tex FZ) så avbryts det med firefox efter en stund. Laddar hur bra som helst tills helt plötsligt så när det är mellan 50 och 1% kvar tills den är klar så poff nej nu kan vi inte ladda mera så får man börja om igen... och igen... och igen men det funkar aldrig.

Kan tanka hur bra som helst från tex filefront men inte fragzone. Kommer inte på någon mer sida såhär just nu som inte fungerar men har för mig att det är fler. Brukar inte tanka så överdrivet men det är ju E3 nu och man vill ju gärna kika på filmerna

Sitter på W-LAN om det nu har något med det hela att göra. Inget annat avbryts eller att jag tappar uppkopplingen dock.


signatur

osv.

Inaktiv

Har du testat att ladda hem samma fil med tillexempel Internet Explorer ??

Inaktiv

eller ladda ner typ download accelerator så kan du uppta avslutade nerladdningar

Medlem

Mmm... har testat IE och Opera också. Enda som fungerar är opera där man kan återuppta sina nedladdningar men det är jobbigt att behöva byta webläsare mellanåt bara för det.

Något program för att tanka filer vill jag inte ha. Klarar mig så bra utan massa extra program hit och dit

Verkar bara vara jag som har problemet så kanske dags att dra en formatering snart... fast det orkar jag verkligen inte.


signatur

osv.

1
Skriv svar