Penumbra: Black Plague buggstädat

Robot
Medlem
Penumbra: Black Plague buggstädat

Crashade aldrig för mig. Märkte aldrig av någon bugg i det förutom en del underligheter som antagligen hade med fysikmotorn att göra (objekt som kunde ligga och vibrera av sig själva).

Medlem

Har de fixat så att ATi användare kan spela spelet då? Just nu flashar alla texturer...

Medlem

plauge? typo alert

Medlem
Skrivet av MortAlbin:

Har de fixat så att ATi användare kan spela spelet då? Just nu flashar alla texturer...

Undar jag med, hoppas:) Kan nog bli ett köp om dom kirrar det:)

Edit: såg att det även fanns för demon, bara ladda ned och hoppas det funkar Jaaa nu funkar det perffa :D:D Blir ett köp:)

Medlem

Själv önskar jag spelet inte fryser sig efter 5-20 min spelande, deras föregångare gjorde det samma med ><, Enda spelen som någonsin fryst på min burk med lite jobbigt.

Inaktiv
Skrivet av MortAlbin:

Har de fixat så att ATi användare kan spela spelet då? Just nu flashar alla texturer...

Denna bugg ska vara fixad; kolla demo-versionen för att vara säker.

mvh
Fredrik


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem
Skrivet av Fredrik II:
Skrivet av MortAlbin:

Har de fixat så att ATi användare kan spela spelet då? Just nu flashar alla texturer...

Denna bugg ska vara fixad; kolla demo-versionen för att vara säker.

mvh
Fredrik

Hur är det med Overture då? Jag vill lira igenom det först, men texturer flimmrar och försvinner när jag har shaders aktiverat. På hemsidan står det att det skall funka med Catalyst 7.11, men av någon anledning så vill min dator inte installera äldre drivers. Så jag har helt enkelt fått skjuta på det i hopp om patch eller total ominstallation.

Inaktiv
Skrivet av Mr. Bravo:
Skrivet av Fredrik II:
Skrivet av MortAlbin:

Har de fixat så att ATi användare kan spela spelet då? Just nu flashar alla texturer...

Denna bugg ska vara fixad; kolla demo-versionen för att vara säker.

mvh
Fredrik

Hur är det med Overture då? Jag vill lira igenom det först, men texturer flimmrar och försvinner när jag har shaders aktiverat. På hemsidan står det att det skall funka med Catalyst 7.11, men av någon anledning så vill min dator inte installera äldre drivers. Så jag har helt enkelt fått skjuta på det i hopp om patch eller total ominstallation.

Ingen aning, vi är bara ansvariga för utgivningen av Black Plague, kolla in Frictional Games forum.

/F


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Inaktiv

Japp, Overture fick sig också en putsning i samma veva och ska fungera som det är tänkt på ATIs nyare alster. Ta hem 1.0.3 demon för att testa.

Medlem

Bästa skräckliret någonsin.
KÖP och stöd utvecklarna , well deserved och jävligt billigt om man är snålfan.

Medlem
Skrivet av Fredrik II:
Skrivet av MortAlbin:

Har de fixat så att ATi användare kan spela spelet då? Just nu flashar alla texturer...

Denna bugg ska vara fixad; kolla demo-versionen för att vara säker.

mvh
Fredrik

Härligt, härligt!

1
Skriv svar