Vinnare korade i Army of Two-tävling

Robot
Inaktiv
Vinnare korade i Army of Two-tävling

"Alexander Cobleigh
John Severinson och Tomas Andersson, de skulle ju funka perfekt som den dynamiska duon, kasta kommentarer fram och tillbaka. Inte så olikt Rios och Salem faktiskt, John och Tompa > Rios och Salem imo. Spelet skulle gå ut på att kasta fz loggor på headcrabs, det räcker ju inte bara så klart men det är en bra början."

fy fan vilken smörja...

Medlem

Hopp, ingen vinst den här gången heller. Grattis till vinnarna i alla fall.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Grattis till vinnarna.

Tror för övrigt att det är dags för mig att sluta tävla, mitt svar kunde tydligen inte mäta sig med "David hasselhoff och chuck norris".

Medlem

vad hände med tröjtävlingen i samarbete med PEGI?


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Inaktiv

Får gratulera Jens som var mer påhittig än mig

Antikvitet

Det luktar Jante lång väg i den här tråden.

Tråkigt att se sån missunsamhet.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ah ingen vinnst den här gången heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Holmen: Den är slut sedan ett bra tag tillbaka.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23719

John: Förvänta dig en häxbränning a la Nordman. *ooh, lite eld 1m framför en kvinna.. häxbrännings-chock!!!*
Hur många deltagare har ni förresten i era tävlingar? Rör det sig om 100, 200 eller hur många pratar vi egentligen om?

Medlem

Jag tävlade iaf inte.. har ingen skräpbox. (Xbox)

Medlem

alltså av alla dem här 10 som vann var det bara en som hade i sin profil xbox360 plattform..6 av dem har ingen plattform så man vet inte men 3 av dem hade ps2 och pc som plattform..så det betyder säkert att dem tar vinsten och kör upp den nånstans

Medlem

Bah... Skrev Chuck Norris och Bruce Lee

FML
Medlem

Grattis till vinnarna!

Ser snyggt ut på trailers, men väldigt tråkig gameplay. Är det någon story bakom spelet?

Inaktiv

Hehe, trevliga duos. Jag hade Dr. Peabody [TimeSplitters] och Dr. Steinman [Bioshock] som förslag, två helt vrickade doktorer...


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Antikvitet
Skrivet av Håkan:

Hur många deltagare har ni förresten i era tävlingar? Rör det sig om 100, 200 eller hur många pratar vi egentligen om?

Jag tänker inte avslöja några exakta siffror, men det är bra mycket mer än 200 i alla fall.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Grattis till vinnarna! Och tack till fz för ännu en tävling Vi som inte vann ska ju itne vara sura då vi inte har betalat nått alls för att vara med i tävlingen. Kom ihåg att Fz är en gratistjänst ..

Men det var ju synd att man inte vann den här gången :/ Army of two ser ju riktigt bra ut men min budget är inte anpassad för nöjen just nu.. Får ta o damma av mitt gamla gears of war o coopa *Suck*

Medlem

Nej nu blir jag riktigt sur alltså!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gratz to the winners!
Såg att det inte bara var jag som tänkte på Tango and Cash


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Så hade man lite flyt för en gångs skull! Nu måste man bara tvinga någon polare att skaffa ett ex med.

Medlem

Hehehe, härliga svar från vinnarna!

Grattis till er alla som vann!


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

RAGE!, jag skrev också Uwe Boll och Jack Thompson med en genomgående presentation..

Nåväl, grattis till vinnarna i varje fall.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

grattis brorsan, nu slapp jag köpa det. Hasselhoff och Chuck ftw

Medlem

Grattis till Jonkan och Nj!

Inaktiv

Gah.. Skrev Solid Snake och Sam Fisher. Tyckte att min Idé var en given vinnare.

Medlem

Aja, bättre lycka nästa gång för min del
Grattis till vinnarna!


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Avstängd

Grattis till vinnarna.

Jag tog Gordon Freeman och Sam Fisher, men men.
Skulle vilja veta hur många det är som deltar i tävlingarna.

Medlem

Jäsiken, jag har nog vunnit min del redan. :/

Tror mitt förslag var garreth och altair (thief och assasins creed)

Grattis ni som vann!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av tiger84:

Gah.. Skrev Solid Snake och Sam Fisher. Tyckte att min Idé var en given vinnare.

Hahah det skrev jag med


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

skrev Superted och Chucky utav någon anledning, kanske hade kunnat vara skoj.

Intressant dock att folk som inte ens har en 360 i sin ägo är med i tävlingen, skall spelet bara stå och damma?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Va snabbt vinnarna korades! Sånt gillas, tycker dom flesta tävlingar man sett på andra sidor kommer vinnarna upp 2 veckor efter tävlingens slut när intresset försvunnit. Så kudos för det!

... och så klart grattis till alla vinnarna!

12
Skriv svar