Vinnare korade i Army of Two-tävling

Medlem

Tyckte att mitt bidrag med Jack Thompson och Jason Voorhees borde vunnit.. onda jävlar

Medlem
Skrivet av John:

Det luktar Jante lång väg i den här tråden.

Tråkigt att se sån missunsamhet.

När jag kollade så var det dock endast ett inlägg som var negativt, har ni tagit bort andra inlägg eller är det honom du syftar på?

Jag reagerade dock också lite grand på vinnaren som angav killarna from fragzone som svar, tyckte det lät som han smörat till sig en vinst :).

Missförstå mig inte, grattis till alla vinnarna (och han som skrivit så gjorde det väl för att vinna ett EX, liksom vi alla andra gjorde) liksom. Men att säga "dom som anordnar tävlingen är häftigast!" i en tävling och vinna på det låter lite lustigt. Även om han inte skrivit EXAKT så, är det ju det han menar =).
Det vore ju som att vi skulle göra en dokumentär om Oscarsgalan, och sen så så skulle vi få en Oscar för det.
Nåja som jag skrev, grattis till vinnarna i varje fall, några roliga om ändock förutsägbara svar som vann var det ju i varje fall.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Grattis till vinnarna.

Tror för övrigt att det är dags för mig att sluta tävla, mitt svar kunde tydligen inte mäta sig med "David hasselhoff och chuck norris".

varför sluta tävla?, dom kanske såg david hasselhoff och chuck norris som en rolig kombination istället för alla seriösa svar, tycker du ska sluta gnälla över att du inte vann,

Medlem

Dumlen: Kan ju likväl vara så att folk bara inte lagt in det i sin profil.

Medlem
Skrivet av waffer:

Får gratulera Jens som var mer påhittig än mig

Tack och bock!

Skrivet av Pojii:

alltså av alla dem här 10 som vann var det bara en som hade i sin profil xbox360 plattform..6 av dem har ingen plattform så man vet inte men 3 av dem hade ps2 och pc som plattform..så det betyder säkert att dem tar vinsten och kör upp den nånstans

For the record så äger jag ett 360

Inaktiv
Skrivet av Khorney:
Skrivet av John:

Det luktar Jante lång väg i den här tråden.

Tråkigt att se sån missunsamhet.

När jag kollade så var det dock endast ett inlägg som var negativt, har ni tagit bort andra inlägg eller är det honom du syftar på?

Jag reagerade dock också lite grand på vinnaren som angav killarna from fragzone som svar, tyckte det lät som han smörat till sig en vinst :).

Missförstå mig inte, grattis till alla vinnarna (och han som skrivit så gjorde det väl för att vinna ett EX, liksom vi alla andra gjorde) liksom. Men att säga "dom som anordnar tävlingen är häftigast!" i en tävling och vinna på det låter lite lustigt. Även om han inte skrivit EXAKT så, är det ju det han menar =).
Det vore ju som att vi skulle göra en dokumentär om Oscarsgalan, och sen så så skulle vi få en Oscar för det.
Nåja som jag skrev, grattis till vinnarna i varje fall, några roliga om ändock förutsägbara svar som vann var det ju i varje fall.

word...orkade inte skriva så mycket i morse bara

Medlem

Grattis till vinnarna!

Vinnarbidragen var ju bättre än mitt förslag - "Tintin och kapten Haddock"!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Dumlen: Kan ju likväl vara så att folk bara inte lagt in det i sin profil.

Tja, såvitt jag vet så har nj ingen 360 iaf.

Aja, får ta och vinna i nästa ps3-tävling så att man kan slänga upp en film på youtube där man bränner upp skivan eller nåt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

tyckte mitt svar med George W Bush och Usama bin Ladin som co-oppar mot ateister var bäst

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Dreamtale:

Dumlen: Kan ju likväl vara så att folk bara inte lagt in det i sin profil.

Tja, såvitt jag vet så har nj ingen 360 iaf.

Aja, får ta och vinna i nästa ps3-tävling så att man kan slänga upp en film på youtube där man bränner upp skivan eller nåt.

Reagerade också på det där.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grattis till vinnarna!

Medlem

Ack, synd att man inte vann ^_^ Körde King Kong med Godzilla ;> Tänkte mig att kunna slåss med sin polare och förstöra världen och mänskligheten med den. Sen kom jag på att det spelet hette Rampage

Förövrigt ett jäkla whine. Okej att det är synd att man inte vann, men ni kan ju inte FÖRVÄNTA er det.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Gillade mitt seriösa förslag om ett Predator Co-op lir i storstan alt djungel.. lät väl kul :(?

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Gillade mitt seriösa förslag om ett Predator Co-op lir i storstan alt djungel.. lät väl kul :(?

Jo det kom tydligen in en hel del seriösa och bra förslag, men dom fick stryk av alla oseriösa "clown-förslag".. Jag måste ha missat att man ska lämna in oseriösa förslag för att vinna.

ack ack.

Medlem

Paah, jag drog juh också till med Jules Winnfield och Vincent Vega coop-förslag.. ><.. Blää, jag som var så taggad för Army of two, bara spara pengar istället.

Grattis till alla vinnare anyhoo!

m1
Medlem

Grattis till vinnarna, nu kan ni styra upp en forumtråd och spela med varandra

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Dreamtale:

Dumlen: Kan ju likväl vara så att folk bara inte lagt in det i sin profil.

Tja, såvitt jag vet så har nj ingen 360 iaf.

Aja, får ta och vinna i nästa ps3-tävling så att man kan slänga upp en film på youtube där man bränner upp skivan eller nåt.

Reagerade också på det där.

Det var exakt det jag skrev på första sidan på kommenterarer.
1 av alla som vann hade 360 som plattform på sin,medans 3 av dem hade ps2 och pc som plattform och 6 av vinnarna hade ingen plattform.
Människor som ger ut priser på FZ borde ha krav att man har skrivit in sitt plattform iaf så lata jävlar som skriver BS inte vinner nåt för dem har tur med sina sjukt dåliga ideer

Medlem

Är det garanterad vinst så fort man skriver Chuck Norris nu för tiden? Känns lite väl uttjatat. Grattis till de vinnarna iaf som var lite mer kreativa.

Medlem

Grattis till vinnarna.
Har själv ingen 360 så hoppade över tävlingen.

När får man se en recension av spelet då?

12
Skriv svar