Film om röstskådespeleriet i Condemned 2

Robot
Medlem
Film om röstskådespeleriet i Condemned 2

Bra att de visar hur det går till med inspelningarna. Många av oss spelare har egentligen ingen aning om hur viktigt arbete röst skådisarna har i spelutvecklingen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Blir helt klart ett köp Atmosfären i 1an var ju underbar !

Medlem

Jag gillade röstskådisen som gjorde rösten till Ethan i ettan. Gunberg eller vad han nu heter.

Men ändringarna(som rösten) när det gäller Ethans karaktär känns ganska naturlig i detta kommande spel. Jag menar, det kändes lite konstigt att spela en lugn, normal, sympatisk polis som springer runt med ett järnrör, helt ensam bland tunnlar och nitar horder av galna missbrukare. Det känns liksom lite mer passande att spela som en skäggig, sur alkoholist med whiskey röst.

Men jag saknar ändå lite den förra Ethan Thomas :(.

Medlem

Rätt tufft ju! Men fattar inte det borde ju vara ute nu eftersom det är efter den 29:e. Är det försenat en smula eller?

Medlem
Medlem

Bra röstskådisar

Medlem
Skrivet av DJMar:

Rätt tufft ju! Men fattar inte det borde ju vara ute nu eftersom det är efter den 29:e. Är det försenat en smula eller?

försenat, leverantören skickade ett mail till där jag jobbar att det skulle komma den 14:e, sedan blev det uppskjutet igen till den 28:e. Vet ej varför....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bara jag som kom att tänka på Monty Python efter 6 minuter?
Kul att se hur de jobbar i alla fall


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar