Sista chansen för Army of Two-tävling

Robot
Sista chansen för Army of Two-tävling
Medlem
Sista chansen för Army of Two-tävling

Hoppas jag vinner! för jag vinner aldrig!

Medlem

Brukar aldrig vinna nått heller. Men jag tog i alla fall chansen nu, och jag hoppas det går vägen.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jag vann en av biljetterna till Dragon Tiger Gate men annars har jag inte vunnit något heller. Jag tyckte i alla fall om mitt svar till motiveringsfrågan.

Inaktiv

Jag har aldrig vunnit nåt heller. Skulle sitta så fint med detta spel Själv tycker jag att min motivering till utslagsfrågan blev riktigt bra.. Funderar på att skicka vidare förslaget till Dice ^^

Medlem

Segt att man bara kunde vinna 360-version av spelet...

Medlem
Skrivet av Rave:

Jag har aldrig vunnit nåt heller. Skulle sitta så fint med detta spel Själv tycker jag att min motivering till utslagsfrågan blev riktigt bra.. Funderar på att skicka vidare förslaget till Dice ^^

då måste du berätta din motivering när tävlingen är slut(om du inte har vunnit förstås )


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

När presenteras vinnarna?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kan man inte vinna PS3 versionen?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Kan man inte vinna PS3 versionen?

Nope.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem


Verka vara många som inte vinner. Själv har jag vunnit en sån där nyckel-tygkedja som var poppis förut, UT 2004 tror jag var motivet. Fattade nada när jag fick den, kunde inte ens komma ihåg att jag varit med i en tävling. =P

Inaktiv

Jag skulle behöva det här grymt mycket ^^ Håller på att spara till Xbox 360 premium och Army of two, så det skulle vara ett litet bidrag.

Medlem

chans på vinst känns ju minimal men utan att testa så vinner man ju inget... Får till å hålla tummarna nu:p

Medlem

Men för helvete sluta gnälla om ni vinner eller inte. Ingen bryr sig iaf, jag lovar, bara tråkigt att läsa massa B kommentarer. Skriv något konstruktivt istället.

Tex tacka för tävlingen! Eller kanske Kom med förslag på egna tävlingar, eller något annat vettigt.

Inaktiv

Tror någon inte har sovit ordentligt idag...

Medlem
Skrivet av bjorn88:

chans på vinst känns ju minimal men utan att testa så vinner man ju inget... Får till å hålla tummarna nu:p

Det går att vinna... jag har haft turen (eller sjukt bra motiveringar) att vinna fyra gånger här på FZ mellan Dec 06 till typ Maj 07. Sen dess har jag inte vunnit något, kanske skriver sämre motiveringar eller så har FZ'as besökarskara ökat väldigt mycket. Men det går att vinna som sagt

Medlem

jaja, skynda dra fram vinnarna nu ffs! Gått flera timmar sen tävlingen tog slut, vill ha mitt vinst på posten NU!

Inaktiv
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av bjorn88:

chans på vinst känns ju minimal men utan att testa så vinner man ju inget... Får till å hålla tummarna nu:p

Det går att vinna... jag har haft turen (eller sjukt bra motiveringar) att vinna fyra gånger här på FZ mellan Dec 06 till typ Maj 07. Sen dess har jag inte vunnit något, kanske skriver sämre motiveringar eller så har FZ'as besökarskara ökat väldigt mycket. Men det går att vinna som sagt

oj, vad har du vunnit då?

Medlem
Skrivet av bleak:

oj, vad har du vunnit då?

PCGamer prenumeration, FZ-nyckelband, G5 mus, Battlefield 2142: Northern Strike, Trackmania Nations, Alien vs Predator filmen och två tröjor.

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av bleak:

oj, vad har du vunnit då?

PCGamer prenumeration, FZ-nyckelband, G5 mus, Battlefield 2142: Northern Strike, Trackmania Nations, Alien vs Predator filmen och två tröjor.

Då ska du inte ha mer än

1
Skriv svar