The Bourne Conspiracy filmat

Medlem
The Bourne Conspiracy filmat

jag vet inte varför men av nån anledning tänker jag "Max Payne" när jag ser det här.

Medlem

Ser ballt ut

Rös som fasiken när han bröt armen

Medlem

mkt animerade sekvenser...

Medlem

En av pappas favorit filmer.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Spelets animeringar ser fördjävliga ut i vissa sekvenser bl.a. när han kör bil.

Inaktiv

OM slagsmålsdelen faktist är sådan där och det inte bara är en filmsekvens in-engine... Så kan det här vara intressant.

Medlem

Varför inte kolla på devintervjun på ign där de förklarar hur spelet funkar istället för en promotrailer.
Filmsekvenserna under slagsmålen är när man får in speciella kombos, dessa funkar som en sorts quicktime events som man arbetar sig upp till under slagsmålet...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Mycket som såg scriptat ut och animeringarna var sådär. Man har börjat förvänta sig mer nuförtiden. Men det har nog en chans att bli riktigt bra.

Medlem

Den första filmen var ju jävligt bra. Spelet ser ut att vara ganska kul, men med dagens konkurrens och liten plånbok finns det inte utrymme för sånt här i spelhyllan tyvärr. Det borde vara lättare att hyra spel, typ som man hyr film.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av SuNK1LLeR:

jag vet inte varför men av nån anledning tänker jag "Max Payne" när jag ser det här.

Kan inte påstå att det är något dåligt dock ;p

Antar också att de där brutala combos som filmen visar är någon avslutnings-sekvens, mycket som i DMC4 (devil trigger bosskills tex). Men som sagt, hög potential tror jag iaf ;p

Inaktiv

Ser riktigt bra ut Får ta o hoppas på att den färdiga produkten är lika bra

Inaktiv

Max Payne ja... om det här spelet lyckas skapa liknande känsla och spelglädje som den serien så är det ett givet köp. Jag gillar ju Bourne-filmerna också, så spelet har mycket att leva upp till.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

Är det ingen som läser vad man skriver?
1. Större preview på IGN.com
2. Fightanimationerna är finishing moves som man arbetar sig upp till genom att bekämpa fiender.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ingame såg det ju rätt bra ut för att vara film-licens. Första spelet som blir ett bra spel med film-licens?

Medlem

Det har ingen filmlicens, det är inte baserat på filmerna, det handlar om karaktären jason bourne.
Snarare ett amalgam av bok och filmbourne...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Fargo:

Ingame såg det ju rätt bra ut för att vara film-licens. Första spelet som blir ett bra spel med film-licens?

Riddick?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Fargo:

Ingame såg det ju rätt bra ut för att vara film-licens. Första spelet som blir ett bra spel med film-licens?

Riddick?

King Kong?

Finns ett par riktigt bra filmspel, men rent generellt sett finns det hundratals dåliga med.


signatur

Videomupp

Medlem

Fy fan vad det verkar nice! Vikka fighting scener:P Snyggt också tycker jag! Hoppas på det bästa. Men längtar till Alan Wake:D

Medlem

Ser fet nice ut.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Det har ingen filmlicens, det är inte baserat på filmerna, det handlar om karaktären jason bourne.
Snarare ett amalgam av bok och filmbourne...

för att inte vara baserat på filmerna var det en väldans massa som verkar komma direkt från alla tre filmerna.

men verkar intressant för det, finns ju ganska mycket att göra ett spel på med jason bourne som bakgrund.

Medlem

Det är för att det som är med i filmerna kommer från böckerna?
Spelet är ett amalgam av de tre riktiga böckerna och filmerna, samt eget flashbacks från tidigare uppdrag, den huvudmässiga storyarchen är att komma på vem man är, dvs samma tema som filmerna och böckerna.
Det är fortf inget filmspel för det...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar