Massiv SingStore-uppdatering 7 mars

Robot
Medlem
Massiv SingStore-uppdatering 7 mars

Sånna uppdateringar ska det vara VARJE gång...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

The sun always shines on TV - GEEEEEEEE MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111

köpte singstar idag, adda på!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Mjah... då saknas bara trådlösa mikrofoner för att det ska vara någon vits med det

Medlem

Blur och Stereophonics men inga Manic Street Preachers? What a shame...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Heheheh lordi i singstar synd bara att det är deras sämsta låt...
hur som helst med dom här låtarna kommer dom iallafall få
endel av mina pengar


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Håller med #1 ...varje uppdatering skall innehålla 50ish låtar...då börjar det bli intressant urval....sedan som #3 sade...trådlösa mikrofoner...när det kommer så blir det ett givet köp.


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Inaktiv

Kommer det några svenska låtar till singstar på psn ?

Inaktiv

det hoppas jag, väntar ivrigt på några specifika 80tals schlagerhits jag vill ha :heart:


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

En hel del trevliga låtar men många repriser från ps2-verrarna. Betala för samma content flera gånger, tack till ©®-industrin för den!

Intresset för tyska, norska och spanska låtar kan väl förmodas vara ganska ljummet i vårt land. Så var är svenska låtar? Fast i något avtalsförhandlingsträsk?

Vad är medelåldern för låtarna på den här listan? Visst finns det en del relativt färska låtar men finns det inget intresse bland folk att sjunga de senaste låtarna som spelas på radio och i musikkanalerna? Jag skulle gärna betala en rimlig slant för att kunna dra loss den där senaste hitten på en fest. Kanske är det spel- (i det här fallet Sony) och /eller musikbranscherna som inte tror på idén? Vi kanske helt enkelt ska matas med mestadels "säkra klassiker". Missförstå mig inte för mycket nu, jag gillar gamla låtar också, men det måste väl gå att fixa färska låtar samtidigt som man fyller på med äldre material.

Kort sagt, jag vill ha mer och jag vill ha det oftare. Få tummen ur, tack!

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

Mjah... då saknas bara trådlösa mikrofoner för att det ska vara någon vits med det

Det är inga som helst problem att köra med sladd, den är rätt så lång och den stör inte nåt.

Medlem
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av Gagoff:

Mjah... då saknas bara trådlösa mikrofoner för att det ska vara någon vits med det

Det är inga som helst problem att köra med sladd, den är rätt så lång och den stör inte nåt.

Mjah, jag har kört singstar hos polare, och visserligen är det kul, men det blir lite jobbigt med kabelhärvan etc.
Om det ska vara nextgen singstar så borde det definitivt gå att fixa trådlösa mikrofoner till det.

Inaktiv

har hellre sladdar, orka ladda


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar