No Doubt äntrar Guitar Hero III-scenen

Robot
Medlem
No Doubt äntrar Guitar Hero III-scenen

No Doubt är väl inte rock eller?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Free Download eller kostar de pengar? I så fall, hur mycket? Är det under en tidsbegränsad period? Gäller det alla plattformar? Gäller det alla territorier? Vilka låtar är det?

Mer fakta (eller länk till komplett nyhet) och mindre vara-rolig, tack.

Medlem

Lätt punk?

"Don't Speak", "Excuse Me Mr.", "Sunday Morning"

500 MP


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Till ps3 finns det tillgängligt på usa-storen för 6.25$, värdelöst för oss i eu eftersom låtar köpta från usa inte funkar till våra spel.

Medlem

Lite dålig info i nyheten som FZ.Medlem säger.

Medlem

Men snälla, ge oss lite old school metal istället för sån här musik!! Fjanterier!


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Redaktör

Pressutskicket använder fler ord men säger inte mycket mer än det som står i nyheten.

Citat:

Fans will now be able to shred to hits from No Doubt's renowned album Tragic Kingdom with the release of a new downloadable track pack for Activision, Inc.'s (Nasdaq: ATVI) Guitar Hero III: Legends of Rock.

This epic set of master recordings is plucked straight from No Doubt's diamond selling album and includes such beloved chart toppers as "Don't Speak," "Excuse Me Mr.," and "Sunday Morning." The track pack is currently offered on Xbox LIVE Marketplace for Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and will be available later today on PLAYSTATION Store for the PLAYSTATION 3 computer entertainment system.

Skrivet av krukan6:

Men snälla, ge oss lite old school metal istället för sån här musik!! Fjanterier!

Typ sånt här? Zeppelin och Sabbath hade varit nice. Åttiotal kan det absolut inte bli fråga om - män i trikåer och pentat hår är definitionen av fjanterier... Nä, Slayer satt som en smäck, nu fattas bara nåt av musikhistoriens hårdaste gossar.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Äh, No Doubt är ju asbra, de tog mn konsertoskuld i Solna Hallen 98. Gwen spottade på publiken och fick oss grabbar att sjunga högst i "I'm just a girl".


signatur
Inaktiv
Skrivet av spiken:

Äh, No Doubt är ju asbra, de tog mn konsertoskuld i Solna Hallen 98. Gwen spottade på publiken och fick oss grabbar att sjunga högst i "I'm just a girl".

jag känner mig då INTE som en guitarhero när jag spelar Don`t speak. Inget fel på låten men heter spelet Guitar Hero: Legends of Rock .. så är 50% av låtarna popskräp osv så blir man lite less..

Medlem

Alltså jag fattar ingenting, hur kommer det sig... eller hur är det ens möjligt att inte en ända Led Zeppelin låt har varit med i något GH spel? HELT SJUKT! Led Zeppelin är det bästa rock bandet som har funnits, ingen kan säga emot det. En stor del av alla rock band idag har haft Led Zeppelin som förebild.

FY! :@


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Bra, för mycket metalskit utan melodier i Guitar Hero. Själv föredrar jag rockband som Kiss, Iron Maiden och Jimmy Hendrix. Riktiga klassiker som är Rock!
Ska man klaga på No doubt hör Metal lika lite hemma som pop även om No doubt nu är blandad ska, rock och pop.

Ju bredare utbud desto bättre så att det passar alla smaker.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Alltså jag fattar ingenting, hur kommer det sig... eller hur är det ens möjligt att inte en ända Led Zeppelin låt har varit med i något GH spel? HELT SJUKT! Led Zeppelin är det bästa rock bandet som har funnits, ingen kan säga emot det. En stor del av alla rock band idag har haft Led Zeppelin som förebild.

FY! :@

Dom kanske inte vill vara med i GH.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Alltså jag fattar ingenting, hur kommer det sig... eller hur är det ens möjligt att inte en ända Led Zeppelin låt har varit med i något GH spel? HELT SJUKT! Led Zeppelin är det bästa rock bandet som har funnits, ingen kan säga emot det. En stor del av alla rock band idag har haft Led Zeppelin som förebild.

FY! :@

Det är nog svårt att få rättigheterna, har för mig att Zep inte var så på att vara med i gh, de tyckte att spelet inte gav deras låtar rätt värdighet...O jag kan lätt säga emot att Zep är det bästa rockbandet som funnits, men det e en annan femma. Smaken e som baken :$

1
Skriv svar