Semester i hemmet

Medlem
Semester i hemmet

Hela helgen och lite till har ägnats åt 360 faktiskt, har lånat lillebrors och det har på denna märkliga uppfinning hittills klarat Gears of War 2 (våld är Gud) samt kört lite mer än halva President Evil 5 med tidigare nämnde broder! Visst, det är inte zombies, men det är ändå ack så kul och spännande att spränga skallar i coop, förhoppningsvis så får nästa skräckdel i serien också ett sådant läge, även fast terror alltid funkar bäst när man är ensam. Slängde in GTA IV nyss också, American Big Titties var det ju länge sedan man fick uppleva, så tänkte att det kan vara kul ett tag!

Jo, körde lite av Clive Barkers "senaste spel", Jericho, som jag testade på PC när det kom i demo-form och som jag tyckte om då, men jag vet inte, det känns ju som ett rejält pissigt C-spel hittills. Kan det ha varit en sådan enorm skillnad mot PC-versionen?

2 veckor innan jag tar mina tillhörigheter och flyttar till Uppfvsala, pressen kommer, får nog börja planera lite på vad som skall få följa med snart. Blir nog bara bärbar konsol, det är ju trots allt tänkt att jag skall studera nu, eller?

Är detta allt som finns att se på i Rikets fjärde största stad?

#blogg


signatur
Medlem
Semester i hemmet

Uppsala! Där bor ju jag! Välkommen till vår trevliga stad.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Uppsala! Där bor ju jag! Välkommen till vår trevliga stad.

Man tackar, man tackar! Du lär känna igen mig lätt för de första veckorna i augusti så är jag snubben som springer runt med karta i innerstan och frågar efter Fêskekyrkan och Ullevi!


signatur
1
Skriv svar