Lost: Via Domus lanseringsfilmat

Robot
Medlem
Lost: Via Domus lanseringsfilmat

säkert att det släpps imorrn???!??


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Verkar vara ett oerhört dåligt jobb utav röstskådespelarna... och ska tydligen vara väldigt linjärt som spel också.

Medlem

Jag har fått prova och skrev en förtitt :

http://www.fz.se/bloggar/gaming/

Medlem

Animationerna ser lite stela ut...:\

Medlem

Skulle nog bara spela igenom det för jag gillar serien.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gillar spelet skarpt! fick PS3 utgåvan av en leverantör. Mycket bättre än vad jag trodde, släpps för övrigt imorgon, kommer kosta 399:-


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

körde igenom spelet på 3h, ej värt pengar för min del.
stela animationer, löst gameplaty, upprepande m.m
men jäkligt snygga miljöer, och det brukar ju räcka för vissa.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

Ser rätt dåligt ut... Stela animationer. Inga ansiktsuttryck, ful omgivning. Ser ut som ps2-grafik :/. Jag brukar inte bry mig om grafik, men detta ser så utdaterat ut.

Medlem

inte så jätte imponerad verkar som alla tidigare påpekat stela animationer och halvtaskigt jobb av röstskådespelarna...
Jag är dock rätt så förtjust i serien men har svårt att tänka mig lost som spel det bör nog hålla sig till serien bara

Medlem

Det första jag tänker på när jag ser dennat trailer, där är sagan om de två tornen på xbox spelet. Det är som många, många tv/film baserade spel. Spelet är så insatt att följa storyn i serien/filmen att det slutar med att du springer, får se en scriptad scen. Sen springer du, duckar för fallande träd/vrak delar, kommer fram till en person. Ser en ny scriptad scen, springer vidare i princip samma stil. En scriptad scen osv, osv, osv, osv.

Så de slutar med att du spelar spelet 1 gång, tycker de var halv kasst. och aldrig spelar det igen eftersom med alla scriptade scener så blir det aldrig någon förändring i spelet.

Inaktiv

Är det bara jag som tycker namnet klingar illa på svenska?
Lost via Domus. Menar de att man går till Domus, fortsätter en bit och sedan är man vilse... Hur svårt kan det vara?

Medlem

Killen som sparkar honom i ansiktet i filmen; ser inte han ut som 47 (från hitman spelen). Enda skillnaden är att han har röda kläder


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar