Leverantör av domän

Medlem
Leverantör av domän

vilken lev ska jag välja...vill ha billigt som den.. och utrymme för php och givetvis en hemsida...
ha spanat in SURFTOWN.... 12 kr per månad


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Medlem

Finns ju www.Cliche.se


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Web10 finns ju alltid. Billigt och ganska bra. Finns inget tfn#, men dom ska vara snabba på att svara via mail.

Medlem

Jag kör B-one


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

Kör B-One också sedan ett par år tillbaka. Har hittills inte kunnat komma på något att klaga på hos dom.

Medlem

Nja B-one är bra, men visst finns det billigare?


signatur

Niet.

Medlem

Har använt www.shell123.com ett längre tag. 1Gib utrymme man kan leka gott med. PHP MySQL och lite kul! Kolla det.
Shellkonto eller shell123.com tror jag att det var
300:- /år

Medlem

Använder Loopia; inget utrymme, endast domänregistrering.
Loopia är nog inte heller särskilt billiga, men det funkar bra och jag är nöjd.

Medlem

Om man jämför med andra ställen så är Loopia billigt, iaf .com .org domäner. Min sajt ligger på servage.net , bra host tycker jag, och billigt är det.

Medlem
Skrivet av iowa.nu:

Om man jämför med andra ställen så är Loopia billigt, iaf .com .org domäner. Min sajt ligger på servage.net , bra host tycker jag, och billigt är det.

Lite off topic, men det är en snygg sida du har

Medlem
Skrivet av Mysli:

Lite off topic, men det är en snygg sida du har

Tack tack! Har jobbat med den ett tag

MFC
Medlem

Jag kör b-one.. har man råd ska man ta något annat.. b-one duger men ibland är det problem med tillgängligheten och annat, inte ofta men webbservern är inte den snabbaste..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Jag kör med b-one... Dock aldrig kört med något annat men jag har hittills inte stött på några problem.

// M

Medlem

Kör med lopia och det funkar fint.

Medlem

Använder b-one, funkar finfint!


signatur

"desperate times takes desperate measures"

Medlem

mmmm b one werkar bra


signatur

WWW.CAZ-CLAN.SE - By gamers For gamers -

Inaktiv

Kör också B-one, det är faktiskt riktigt bra, de har en bra online chatsupport också som är jävligt bra.
Det var ganska komiskt när jag pratade med nån där, hade problem med att installera Joomla och supportkillen skulle ge mig en länk till nån sida som beskrev hur man skulle göra, men han klistrade in fel länk, istället fick jag en länk till nån datingsite och en presentationssida för nån filipinsk brud hahahahaha, jag skratta så jag grät. När han insåg vad han hade gett mig för länk tyckte han det var lite pinsamt
Tror fan jag har screenshot på det nånstans, måste kolla..

Om jag ska gnälla på nått med b-one är att ibland kan det ta lite lång tid från man klickat enter när man skrivit in adressen till att den laddar sidan, men när den väl laddar går det fort och sen när man klickar runt är det inget lagg.

Medlem

B-one är otroligt segt :P.

edit: dock billigt och stöd för php etc.. Bra och kul support


signatur

/Ice_
#lett @ qnet

1
Skriv svar