Konceptkonst från Resistance: Fall of Man 2

Robot
Medlem
Konceptkonst från Resistance: Fall of Man 2

Riktigt nice lär det bli


signatur

"All right, they're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time."

Medlem

Troligtvis blir det lika tråkig som ettan. Kommer knappast köpa det, eftersom när nyskapande FPS som Far Cry 2 är på väg finns det inte plats för sånt här skit. Storyn var ju värdelös den med. Kunde inte bry mig mindre vad som händer med Hale eller de skrattretande fienderna som skulle vara läskiga.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Avstängd

Jag gillade 1'an. 2'an har potential att bli bra men det kan likaväl bli crap. Far Cry 2 åt ps3 låter som ett bättre köp..

Medlem
Inaktiv

Jag gillade också 1an. Ser fram emot 2an.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Troligtvis blir det lika tråkig som ettan. Kommer knappast köpa det, eftersom när nyskapande FPS som Far Cry 2 är på väg finns det inte plats för sånt här skit. Storyn var ju värdelös den med. Kunde inte bry mig mindre vad som händer med Hale eller de skrattretande fienderna som skulle vara läskiga.

Nyskapande? Där fick jag ett gott skratt...

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av HinduTimes:

Troligtvis blir det lika tråkig som ettan. Kommer knappast köpa det, eftersom när nyskapande FPS som Far Cry 2 är på väg finns det inte plats för sånt här skit. Storyn var ju värdelös den med. Kunde inte bry mig mindre vad som händer med Hale eller de skrattretande fienderna som skulle vara läskiga.

Nyskapande? Där fick jag ett gott skratt...

Jag är jätteglad för din skull. Vad krävs för att något ska vara nyskapande i din värld? Och snälla sig inte att du försvarar Resistance av alla spel med att det är mer nyskapande än FC 2!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

1
Skriv svar