Aion + Steam + Harry

Medlem
Aion + Steam + Harry

Det kom som en chock. Jag visste verkligen inte att det skulle släppas på Steam men när man tittar närmare så har ju dom faktiskt fler spel av NCSoft och det är ju kanon. Aion kommer absolut få fler spelare pga. att det ligger i Steam också, underbart med andra ord. Priset är ju högt som man kunde tro dock speciellt med vår krona som inte är värd ett öre längre. Kan också säga att Closed beta #4 är igång just nu för er som är lyckliga med nycklarna.

Testade försöka logga in med nyckeln som jag vann här från FZ men det gick inge vidare bra. Men det var någon som jag förutsåg innan. Spelet för er som inte vet är en blanding mellan WoW och något snyggt spel där man kan flyga. Ja, du hörde rätt. Man kan skaffa vingar, gå upp i level då max är: 50. Ribban är inte hög med andra ord som är mycket bra mot vad WoW där det bara blir grind av allt ihop.
Miljöerna är just allt för bäst, mer finns inte att säga. Många klasser, 3 "lag" om jag minns rätt med mycket mera!

Nu ska man snart sova med drömmarna över Harry Potter. Filmerna är ju sjukt bra, helt galet. Såg 1-5 här hemma vid min super TV med VUZE i datorn från PS3an (mediaserver). Fungera riktigt bra. Men man kan aldrig få nog med Harry Potter, ska se 1-5 igen på bio. Sexan eller ja, inte vet jag. Blodprinsen filmen ska också ses så klart (lite försenad med just den) som blir en titt på onsdag eller tisdag, också bio såklart. Länk om info Det blir grymt kul kan jag säga! Funderar även på att klä ut mig till Harry Potter men inget är bekräftat.

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Aion + Steam + Harry
Citat:

WoW där det bara blir grind av allt ihop.

Man grindar nog i alla mmorpg.

Ska köpa Aion när dom har fixat problemen till Windows Vista. Har kollat runt på deras support. Flera tusen har exakt samma problem. Och man får mejlet " Att dom arbetar på det ".

Men som sagt, spelet är ju än så länge en beta!

Fint blogginlägg!

1
Skriv svar