Capcom stäms för Dead Rising

Medlem

argh retarded... orka stämma fan folk kommer ju inte kunna göra saker alls i framtiden för att allt redan gjorts och copyrightats... gawd

Medlem

Lite sent att komma och gnälla nu. Har dom bott under en sten dom senaste åren eller?

Sjukt, hur kan man ha patent på zombies i ett varuhus? Vad fan ska dom göra när det blir zombies där på riktigt. Stämma världen? Gud? Äh skit ner er idioter!

Jag ska ta patent på patent så alla som tar patent på något ska jag stämma för att jag har patentet på patent.

fan vad efter dom är då

Inaktiv

Jävla fjanterier. Om de ska stämma Capcom får de göra det pågrund av det larvigt jobbiga zon-systemet. Detta är bara tragiskt.

Att klaga såhär långt efter gör det heller inte bättre. Antar att försäljningen har avstannat helt nu och att de vill ha en del av försäljnings-kakan..


signatur
Medlem

fjantigt... snart kan man inte producera nånting längre för att man i sitt undermedvetna inspirerats av något och tagit lite från allt möjligt. crap, jag måste byta nick, annars får jag nå galna ninjor efter mig..

Inaktiv

Det är en ding ding värld...

Jösses...

Medlem
Skrivet av Katana:

fjantigt... snart kan man inte producera nånting längre för att man i sitt undermedvetna inspirerats av något och tagit lite från allt möjligt. crap, jag måste byta nick, annars får jag nå galna ninjor efter mig..

Behind you!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av macrokilla:

så vadå, nu äger de rättigheterna till zombieslakt iom faktumet att de gjorde några filmer? dessutom har ju dead rising en tydlig text på framsidan som förklarar att spelet inte har med filmerna att göra. det är ju som att call of duty-serien skulle vara ett plagiat av... ja vilken 2a världskrigetfilm som helst.

heja patent. påminner mig om när microsoft stämde en kille som drev ett mjukvaruföretag som hette mikesoft. visst, likt, men ändå? har de inget bättre för sig?

MikeRowSoft till och med. Jag har för mig att han inte stämdes utan att han "mutades" med ett Xbox (tror jag det var) för att ta byta namn.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

haha lol bara för att dead rising hade sugit om det hade gjorts tsm med filmen,efter som alla film-spel suger grymt:P

Medlem

idoter som stämmer, naabs!

Medlem

sjukt löjligt och barnsligt, tydligen så har dom ensamrätt på köpcentrum för plats av händelser. och zombies. det är det enda som är likt mellan dead rising så är det zombies & köpcentrum. hoppas iaf att det läggs ner.


signatur

God is dead

12
Skriv svar