Projekt: Forum

Medlem
Projekt: Forum

SIDAN IS DOWN OCH KAN INTE VISAS

Efter man har haft tid över har jag gjort nya FZ.
Har suttit med min PHP kod i många timmar nu och jag blev riktigt nöjd. Detta är en mycket bra grund till ett forum enligt mig. Jag har både lärt mig nytt och fått till det med databaserna.

Citat:

Efter man har haft tid över har jag gjort nya FZ.

Historien varför jag gjorde detta var för att sidan blir nere den 30de så jag passade på att använda databasen lite innan allt försvinner. Men hur som helst, vad tycker ni? Nu är det iof inget riktigt forum (än) som vilket annat som helst att man kan ändra inlägg osv. Har även gjort en admin sida för just mig som också är lite typiskt. Att göra mer än vad som finns nu är inte det lättaste kan jag säga, om man inte är bra på det. Har fått mycket hjälp med en del saker också men det är inga speciella saker.

Så nu kan jag be alla från FZ komma till det nya FZ forumet.
LÄNK: http://jokersupload.com

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Projekt: Forum

Märkte en sak när jag provade trycka på "create topic", och det är att texten blir centrerad i forumposten.

Rent allmänt så ser det också mer ut som ett message-board än ett forum, i min mening borde du sträva efter ett utseende som 8th Symphony, men du har ju en början iallafall!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Märkte en sak när jag provade trycka på "create topic", och det är att texten blir centrerad i forumposten.

Rent allmänt så ser det också mer ut som ett message-board än ett forum, i min mening borde du sträva efter ett utseende som 8th Symphony, men du har ju en början iallafall!

Just, tack för tipset. Ska ta en titt på det när jag har tid. Det forumet (8ths[...]) var ju inte lite proffsigare! Men ja precis.


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar