Overlord till Playstation 3 i sommar

Robot
Medlem
Overlord till Playstation 3 i sommar

Även om jag inte äger en Playstation 3-maskin måste jag säga att det låter mycket bra i mina öron. Ser ut som PS3-utvecklingen har börjat ta fart på allvar nu.

Medlem

overlord är ett roligt spel.

Fast det står fel i nyheten där det ska stå PS3 står det PC.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fint, helt ok spel.

Inaktiv

Är det ett rent banka och slå spel, eller är det lite tankeverksamhet med också ?

Medlem

Tycker att spelet verkar helskönt. Har velat lira det ganska länge, men har inte kunnat på grund av att jag inte har en 360 eller en någelunda bra dator.

Vore nice om ett demo kommer först dock.

Medlem
Skrivet av Strax Dax:

Är det ett rent banka och slå spel, eller är det lite tankeverksamhet med också ?

Nog är det mycket banka å slå men det finns nog en del "tankeverksamhet" i spelet med hur man vill använda sina minions.

Det dåliga med spelet är att det är lite väl enkelt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Strax Dax:

Är det ett rent banka och slå spel, eller är det lite tankeverksamhet med också ?

Nog är det mycket banka å slå men det finns nog en del "tankeverksamhet" i spelet med hur man vill använda sina minions.

Det dåliga med spelet är att det är lite väl enkelt.

Ganska bra gjort att veta det med tanke på att det inte ens är släppt..
EDIT: Ditt nick funkar inge bra ihop med citera funktionen..

Medlem
Skrivet av Heya:
Skrivet av Molotov:
Skrivet av Strax Dax:

Är det ett rent banka och slå spel, eller är det lite tankeverksamhet med också ?

Nog är det mycket banka å slå men det finns nog en del "tankeverksamhet" i spelet med hur man vill använda sina minions.

Det dåliga med spelet är att det är lite väl enkelt.

Ganska bra gjort att veta det med tanke på att det inte ens är släppt..

Släpptes 29 juni 2007 till PC vilket i min kalender redan har passerat


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Påminner starkt om Pikmin detta spelet, okej spel antar jag.

Inaktiv

vill inte ha något gammalt PC / 360 spel men denna linjen är rent godis för mina ögon: "enhanced with detailed visuals" hahahaha

Medlem

Har tyvärr redan klarat det och expansionen på PC, så inget köp här. Skulle ha gjort det om jag inte redan hade spelat det
Jag rekommenderar det iallafall!

Medlem

Kanske blir ett köp. Har testat demot hos en kompis, då till 360, vilket jag själv inte äger. PS3:an kanske får mer spel i hyllan dock

URK
Medlem
Skrivet av Zerpent:

Tycker att spelet verkar helskönt. Har velat lira det ganska länge, men har inte kunnat på grund av att jag inte har en 360 eller en någelunda bra dator.

Vore nice om ett demo kommer först dock.

det finns ett demo till PC


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

ptr
Medlem

absolut skoj spel! för de som inte redan spelat det så rekommenderar jag det. men är det inte så att tillägget till PC heter Raising hell? tänkte på "Har döpts till Overlord: Raising Hell och kommer paketeras med allt extramaterial." vilket alltså borde innebära att det både är själva spelet och tillägget?

Flakmonkey
Skrivet av ptr:

absolut skoj spel! för de som inte redan spelat det så rekommenderar jag det. men är det inte så att tillägget till PC heter Raising hell? tänkte på "Har döpts till Overlord: Raising Hell och kommer paketeras med allt extramaterial." vilket alltså borde innebära att det både är själva spelet och tillägget?

Jo därför det står

Citat:

Blu-ray-skivan kommer fyllas med allt det extramaterial som släpps till de övriga plattformarna

i nyheten ^^

ptr
Medlem

Jo, men jag tycker i sådana fall att de borde stått att spelet kommer innehålla både originalet, tillägget samt extramatrial.
Hur som helst, de som inte fattade det från början lär nog haja det nu ialla fall

1
Skriv svar