Super Smash Bros. Brawl till Europa först i höst*

Robot
Super Smash Bros. Brawl till Europa först i höst*
Medlem
Super Smash Bros. Brawl till Europa först i höst*

men förihelvete, så orättvist att man nästan blir lite ledsen

ska det vara så jävla svårt att göra regionsfria spel >.<

Medlem

Börjar inte den ursäkten bli lite gammal när det gäller Wii? Vad sysslar dem med egentligen, tillverkar de sina grejer i ett litet skjul på nån bakgård i Tokyo?

Medlem

Jag säger bara Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Min analys:
Problemet är inte skivor. De räknar med att efterfrågan på Wii kommer öka markant i samband med att spelet släpps. Därför har de flera lanseringsdatum med rätt långt tid efter varandra, för att försöka mätta marknadens behov.

Medlem

Att ett sånt här spel kan skapa en sån hype, sjukt...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tänker bara copypasta det som sa i kotakus nyhet om brawl:
Update: Hey, Europe! Put down your torches and rest your rock throwing arm. Nintendo wants to assure you that no official date has been provided for Super Smash Bros. Brawl in your region, a fact backed up by EGM's Shane Bettenhausen. He writes in his 1UP blog that Reggie gave him no such release date, only that Europe was getting Brawl after us Americans.

http://kotaku.com/360587/europe-doesnt-get-smash-bros-brawl-u...

Medlem

You are about to recieve the fist of fury! Get my rubber glove...
Sjukt att europa är en sån liten marknad att de inte bryr sig om att få ut spelen här, är väl bara att skylla på tyskarna, fransmännen och spanjackerna för att de inte har vett att lära sig engelska... btw överhypat spel? Fighting med sockersöta karaktärer? :S
I fold.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

ännu en anledning att chippa sin wii

Medlem

Det visste man väl att vi skulle få det i höst först... Nintendo suger...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av smuts:

Att ett sånt här spel kan skapa en sån hype, sjukt...

jo för ingen som spelade orginalet eller melee tyckte ju att de var kul...:O

Medlem

SATANS BANANER


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ok, nu blir det att ladda ner spelet och bränna ut det. Länge leve WiiKey. Hade tänkt o köpa detta men icke... Tråkigt Nintendo.. Jag har brännskivor hemma ta mina Nintendo. Förhelvete finns miljoner ute Tayio Yuden är bäst ta do Nintendo.

Får bli ett köp av Mario Kart Wiii

Medlem

Visste att det här skulle hända för att de släpper mario kart så tidigt här i europa, i mina ögon för att försöka lindra smärtan för att Smash Bros. Brawl kommer så sent.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Hej Nintendo! Jag tänkte faktiskt vara artig och köpa detta spelet, men nu tvingar ni mig att vara stygg och ladda ner det istället!

Bra jobat, jävla puckon.

Medlem
Skrivet av Shaef:

Börjar inte den ursäkten bli lite gammal när det gäller Wii? Vad sysslar dem med egentligen, tillverkar de sina grejer i ett litet skjul på nån bakgård i Tokyo?

haha! verkar så


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Det har stått någonstans på smashbros.com att det kommer att släppasbhär efter att de i Amerika fått det men inte när, jag vill stödja bra spel som detta så jag köper det när det kommer ut .

Inaktiv
Skrivet av smuts:

Att ett sånt här spel kan skapa en sån hype, sjukt...

Ja.. Att ett nytt spel världens bästa fighting-serie kan skapa en sån hype!... Konstigt

För i helvete, Nintendo. Ni har PENGAR SOM GRÄS.

Sluta snåla med dem så

Medlem
Skrivet av rSon:

ännu en anledning att chippa sin wii

Sant fan.

Inaktiv

Ha ha ha chip ftw... jävla as

Inaktiv

Verkar som det är stora problem att bränna ut detta spel vad jag läst (något med att spelet ligger på dubbel layer skivor dvd9?)så ni som har chippat ni kanske blir tvungna att köpa det ändå. Så Nintendo kanske har tänkt på det och därför dom vågar släppa det så sent i europa.

Medlem
Skrivet av meskalin:

Verkar som det är stora problem att bränna ut detta spel vad jag läst (något med att spelet ligger på dubbel layer skivor dvd9?)så ni som har chippat ni kanske blir tvungna att köpa det ändå. Så Nintendo kanske har tänkt på det och därför dom vågar släppa det så sent i europa.

Fungerar utan problem att köra bränd, dock funkar det inte så bra att köra orginal Jap release med Wiikee.

Ingen vidare smart att dra på en release så länge om dom inte vill att folk ska chippa.

Inaktiv

Hej,. någån som vet de här: När Brawl kommer ut i USA,,. kan man bränna ner det då i NTSC format och bara köra på, eller kommer wii bli brickat eller nåt sånt där??;P

Medlem

Det här suger balls


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Nu finns till och med en rippad version av USA releasen som man kan bränna på vanlig DVD, moddad till PAL och allt, bara köra.

Medlem

FÅr väl nöja sig med JAP ett tag till då, fick aldrig USA versionen att funka på min konsoll.


signatur

~QX6700@3600Mhz~ASUS-Commando@FSB300~Corsair8500C5D@950Mhz 4-4-4-12-2T~xFx8800GTX~Cooltek600CT~

1
Skriv svar