Penumbra-vinnarna utsedda

Medlem

Resident Evil 3 är också rätt skrämmande när man blir jagad av Nemesis. Arslet vägrar ju dö.
Om jag inte ha fel för mig så spelade syrrans kille det när det kom och han blev så "skärrad" så han slutade spela o stoppa skivan i frysen.

Medlem

Trist så att skriva resident evil serien så vinner man medans jag som hade en motivering vann inte.. tycker lite oschysst välja såna som inte ens kan skriva nån motivering ett par rader..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Trist så att skriva resident evil serien så vinner man medans jag som hade en motivering vann inte.. tycker lite oschysst välja såna som inte ens kan skriva nån motivering ett par rader..

Instämmer, varför ska den punkten i tävlingen ens vara med om det ändå bara lottas? jag trodde iaf att det valdes ut pga "utslagsfrågan" Trist.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ni vet i första Half-Life, i rummet som är mörklagt, vattenfyllt och det är ström i vattnet? Man ska ta sig förbi upp genom ventilationen. Iaf, när jag kikade in i ventilationstrumman så var det helt bäckmörkt, så jag slog på ficklampan. Typ en millisekund efter att jag får syn på en headcrab som kryper i ficklampans sken så hoppar den jäveln på mig. Jag sket fan ner mig.

Medlem

Tack för spelet och tack till alla som grattade oss vinnare. Lycka till alla i framtida tävlingar.

Ps. Första gången som jag har skickat in till någon tävling på denna sida. Snacka om nybörjartur!
Ds.

/Mats


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

Medlem

Nöjd ändå sitter här med spelet i handen och ska installera de...
Gratz alla vinnare!!!

m1
Medlem
Skrivet av MrStalker:

Ni vet i första Half-Life, i rummet som är mörklagt, vattenfyllt och det är ström i vattnet? Man ska ta sig förbi upp genom ventilationen. Iaf, när jag kikade in i ventilationstrumman så var det helt bäckmörkt, så jag slog på ficklampan. Typ en millisekund efter att jag får syn på en headcrab som kryper i ficklampans sken så hoppar den jäveln på mig. Jag sket fan ner mig.

Haha, den minns jag. Och man blir lika rädd varje gång man spelar igenom HL.

Grattis till vinnarna!

Medlem
Skrivet av MrStalker:

Ni vet i första Half-Life, i rummet som är mörklagt, vattenfyllt och det är ström i vattnet? Man ska ta sig förbi upp genom ventilationen. Iaf, när jag kikade in i ventilationstrumman så var det helt bäckmörkt, så jag slog på ficklampan. Typ en millisekund efter att jag får syn på en headcrab som kryper i ficklampans sken så hoppar den jäveln på mig. Jag sket fan ner mig.

Håller med!
Jag minns ljudet också från Headcrab...samtidigt som den hoppar upp på en...usch...sen när jag hade lugnat ner mig så slog jag nästan alltid ihjäl den med kofoten..splatt...
/Mats


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

Medlem
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av SWEBarb:

Trist så att skriva resident evil serien så vinner man medans jag som hade en motivering vann inte.. tycker lite oschysst välja såna som inte ens kan skriva nån motivering ett par rader..

Instämmer, varför ska den punkten i tävlingen ens vara med om det ändå bara lottas? jag trodde iaf att det valdes ut pga "utslagsfrågan" Trist.

Klämmer in ett "instämmer" här också.

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av SWEBarb:

Trist så att skriva resident evil serien så vinner man medans jag som hade en motivering vann inte.. tycker lite oschysst välja såna som inte ens kan skriva nån motivering ett par rader..

Instämmer, varför ska den punkten i tävlingen ens vara med om det ändå bara lottas? jag trodde iaf att det valdes ut pga "utslagsfrågan" Trist.

Klämmer in ett "instämmer" här också.

Ska inte svära på att jag har rätt, men är det inte pga lotterilagstiftningen?
Samma som alla tävlingar i butiker vill att man skriver slogans de aldrig kommer använda ändå.
Om det är bara kryssa i frågor kan man vinna med tur, men måste man skriva något själv så är det inte bara tur, och då blir det ingen skatt på vinsten... eller nåt sånt har jag för mig jag läst nånstans.
Sen behöver inte det man skriver ha något alls att göra med ifall man vinner. Hoppas dock FZ bedömer efter vad man skrivit och inte bara lottar.

Medlem
Skrivet av DrAbraham:
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av SWEBarb:

Trist så att skriva resident evil serien så vinner man medans jag som hade en motivering vann inte.. tycker lite oschysst välja såna som inte ens kan skriva nån motivering ett par rader..

Instämmer, varför ska den punkten i tävlingen ens vara med om det ändå bara lottas? jag trodde iaf att det valdes ut pga "utslagsfrågan" Trist.

Klämmer in ett "instämmer" här också.

Ska inte svära på att jag har rätt, men är det inte pga lotterilagstiftningen?
Samma som alla tävlingar i butiker vill att man skriver slogans de aldrig kommer använda ändå.
Om det är bara kryssa i frågor kan man vinna med tur, men måste man skriva något själv så är det inte bara tur, och då blir det ingen skatt på vinsten... eller nåt sånt har jag för mig jag läst nånstans.
Sen behöver inte det man skriver ha något alls att göra med ifall man vinner. Hoppas dock FZ bedömer efter vad man skrivit och inte bara lottar.

Det är ju efter denna vinstlistning uppenbart att de bara lottar, något jag absolut inte trodde

Finns ingen chans i universum att man vinner med motiveringen "Resident Evil-serien" om det inte är lottning


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Jippi, jag vann (första bidraget är inte mitt!)...

Medlem

Instämmer i klagokören om utslagsfrågan. Skulle vara trevligt med ett förtydligande angående huruvida ni tar seriöst på utslagsfrågan, så man vet om man skall ägna ens fem minuter åt det nästa gång.


signatur
Redaktör

I normalfallet tar vi seriöst på utslagsfrågan. Denna gång är dock lite speciell - jag är sjukskriven och @John har därmed tokmycket att göra. Tidsbrist alltså, därför la vi inte ner någon större möda på att gå igenom alla utslagssvaren. Det kändes viktigare att få fram vinnarna och meddela det.


signatur
Medlem

Så det är viktigare att kasta fram några vinnare, än att faktiskt ge priset till dom som faktiskt hade en kul motivation?

Äh, nu bojkottar jag FZs tävlingar, man vinner ändå aldrig nått.

Redaktör

Jamen för helvete... Nio av tio har finfina motiveringar - ingen tycks ha uppmärksammat det. Jag sitter med ryggskott, det känns inte sådär jäkla frestande att sitta och bedöma omkring femhundra textbidrag då. Vi släppte igenom ett bidrag som inte uppskattas, då rasar hela världen. Och vinner gör man ju ändå aldrig....


signatur
Medlem

Hehe, jag har faktiskt svårt att tro att FZ orkar sitta och läsa alla bidrag, det är nog lottning ska ni se

Medlem

Gör det hela enklare, skit i att ha utslagningsfråga. Tada!

Medlem

Har ingen aning om det var lottning eller inte. Tycker att alla hade fina motivationer. Ja förutom då han övre men men ibland vinner man och ibland inte. Sånt är livet.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Jamen för helvete... Nio av tio har finfina motiveringar - ingen tycks ha uppmärksammat det. Jag sitter med ryggskott, det känns inte sådär jäkla frestande att sitta och bedöma omkring femhundra textbidrag då. Vi släppte igenom ett bidrag som inte uppskattas, då rasar hela världen. Och vinner gör man ju ändå aldrig....

Nejdå ingen fara, tack för svaret, men jag vill bara lägga till, det är bara lite taskigt ha utslagsfråga om inte alla bidrag gås igenom, då förstår jag varför, mitt tips ta bort dom helt isf nästa gång och iframtiden.

hoppas du blir bättre snart

MFC
Medlem

wee.. ännu en tävling man losat..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Medlem

Ryggskott eller inte, men jag vann och är glad för det. Visst ska alla inlägg läsas igenom, ryggskott eller ej men nån måste vinna och nån förlorar, inte mer med det.
Låt nån annan bedöma det om du har ryggskott, är det inte värre än så shut up.

Medlem
Skrivet av Petah:

Gör det hela enklare, skit i att ha utslagningsfråga. Tada!

Bästa posten so far. Död åt utslagsfrågor!


signatur

tjenare!

Medlem

Tja!

Jag fick mitt spel igår. Tack återigen FZ.

/Mats


signatur

XP Intel Core Duo 6600 2,4 GHz
NVIDIA GeForce GTX 460, 1024MB, 3GB/RAM

12
Skriv svar