Tales of Vesperia nu bekräftat för Xbox 360

Robot
Tales of Vesperia nu bekräftat för Xbox 360
Medlem
Tales of Vesperia nu bekräftat för Xbox 360

JIPPI!!!

Avstängd

Hmm, detta klarar jag mig utan iaf, gillar inte såna här japanska spel.

Medlem
Medlem

Tales of spel serien är inte något anime baserat. Åt andra sidan vist de följer tecknar stilen kallad manga men det är en annan femma. Samt att det har gjorts anime av serien. Men nej spel serien är inte gjord efter någon anime.

Flakmonkey

Gällande den här exklusiviteten så får iaf jag rejäla #Eternal Sonata-vibbar... tror det är en för dålig affär att enbart släppa ett JRPG till 360 helt enkelt...

Medlem

Det har aldrig handlat om exlusviset utan att det kommer till Xbox 360 först de har inte bestämt sig ifall de ska släppa spelet till PS3 eller ej. Antagligen kommer deras beslut efter Eternal Sonata's PS3 släpp. Och de kan gämföra hur det sålde på PS3 o.s.v

Medlem

Hohoho, vill ha! Gärna med det japanska ljudspåret kvar så kan man välja att skippa de oftast horribla dubbarna som uppkommer vid amerikansk och europeisk lansering. Snälla gör en Eternal Sonata av det här så valmöjligheten finns!

Ska bli väldigt spännande att se då detta kommer.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Gällande den här exklusiviteten så får iaf jag rejäla #Eternal Sonata-vibbar... tror det är en för dålig affär att enbart släppa ett JRPG till 360 helt enkelt...

Har inte lost odyssey sålt relativt bra?

1
Skriv svar