Frontlines framför kameran

Inaktiv
Frontlines framför kameran

Yeees !!! Nu ligger spelet i den kommande mejlen.

Så imorgon blir det ökenkrig i full skala, yippieeee !!!

I :heart: it !!!


signatur

}{arry }{eck

cmd
Medlem

hoppas pc är bättre än konsolvarianten iaf, den var inget att hurra för tyvärr, saknade helt nåt "spelhjärta" som många andra spel har.


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Inaktiv
Skrivet av cmd:

hoppas pc är bättre än konsolvarianten iaf, den var inget att hurra för tyvärr, saknade helt nåt "spelhjärta" som många andra spel har.

FPS på konsol, kan ju inte mer än att suga. Bara att erkänna. Har testat MoH på PS2 konsol, en gång. Sen har det inte blivit någon mer FPS på konsol, bara PC. Måste ha mus och tangentbord, kanske om man spela med XBOX, med mus och tangentbord. Då kanske. Men inte. Varför skulle jag. Har ju PC. Sen kommer PC-versionen ta upp till 64st spelare online, imot XBOX 32st spelare online.


signatur

}{arry }{eck

cmd
Medlem

inte hålla med dig helt där. Både hela Halo serien ha fungerat perfekt och det nya Battlefield: Bad Company är riktigt skönt att spela med konsolkontroll.

Är inte kontrollerna jag tyckte fattades i Frontlines utan andra saker. Tänkte dock testa det när det kommer till PC, kanske är lite skillnad mellan versionerna.


signatur

Lead Gameplay Designer @ Digital Illusion CE
-- Alla mina inlägg är privata och har inget med min arbetsgivare att göra --

Inaktiv

Guuuud... Besvikelsen är enorm... Spelet är inte ens värt 100kr att köpas för... Kartorna är för små, känslan för siktet och skjutandet för hackigt... Kartorna är inte knappt byggda för 5vs5 och då skall det vara okej med 32vs32... Rena maffia uppgörelsen i köket, med bazookas... Jag rekommenderar att låta bli och köpa denna spel... Tror inte att någon kommer tycka något annat...

Spelkänsla = 0% *gråter blod* :evil:

:down::down::down::down::down: = Ger spelet betyget ett om ens det...


signatur

}{arry }{eck

Inaktiv

Avråder alla att inte ens tänka på att köpa detta skitspel. Suger fett mycket. Finns inte ens något som skulle antyda att spelet har PunkBuster eller något som skulle vara ett hot imot fuskare. Så spelet kryllar av proffshackers och allahanda pussies. Så jag vill lägga total bojkott av att köpa detta spel. Hade jag kunnat, så hade jag lämnat tillbaks min version direkt.


signatur

}{arry }{eck

Medlem

Nu snackar jag Singelplayer, och spelet är underbart kul!

Har du en dator som kan driva det på max så är det snyggt och intensinvt. Dom senaste årens shooters har varir kassa med tveksamma undantag.

Jag menar inte att detta är en Half-Life 1+2+ep1+ep2 dödare, men det duger gott att slå ihjäl några timmar på. Antar att ni som gnäller gör det över multiplayet, eftersom ni gillar RPG eller pga att ni har kass dator.

Jag kör spelet med max på allt inkl maxad AA och AF, och det är MYCKET snyggt. Är ju trots allt UnrealEngine3. Dessutom bra optimerat och portat till dator.

Har du fet dator eller gillar SP ett tag, köp så blir du glad!

Medlem

Har nu spelat spelet sedan den dagen det kom till ginzas lilla butik o jag måste säga att jag gillar det !

NEJ det är inte det snyggaste på marknaden.

NEJ det är inte ett COD4 spel vad gäller känsla osv.

JA det slår BF 2 o BF 2142 och Gears of war.

Ja det är mycket svårt att sikta.

JA det verkar inte som om det finns något anti cheat. (ännu)

Ja spelet är mycket bra i SP samt I MP.

JA Spelet behöver putsas till på ytan lite o fixas o trixsas med vapen unlocks osv osv.

JA det finns inget roligare än att leka med radiostyrda bilar med massa sprängmedel på

JA köp detta spelet

Medlem

xbox versionen ska visst stöda 50pers/server


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

1
Skriv svar