Nya iPhone: billig

Medlem
Nya iPhone: billig

Nu kommer varenda Svensson springa runt med en 3GS...
Men vi som verkligen vill ha den nya är bundna minst ett år till och får inte förlänga.

Känner hur bitterheten kommer krypandes från fötterna, når denna beska känsla mitt huvud idag så kommer ingen på internet att få det lätt idag.

LÄNK TILL TELIAS PRISER

EDIT: Åkte till en Telia butik för att snacka lite skit med dem och höra hur man bäst kunde göra om man var bunden men ville ha den nya.
Då berättade en tomte för mig där ute att Telia skulle ha ett "erbjudande"...han kallade det så...
Man kommer kunna köpa ut sitt abb för ca 6-7000 kr och sen kan man teckna ett nytt 3GS avtal......

#blogg

Medlem
Nya iPhone: billig

Gah, själva iPhonen var billig, abonnemanget var lite annorlunda i prissättningen. (


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

En krona i inköp, 150 kronor i månaden i två år. Det blir 3 601 kronor för själva mobilen. Räknar du in abonnemanget som krävs för att prata och surfa blir det 5 472 kronor TILL. Plus avgifter för samtal och sms. Iphone är den mest överhypade skit telefon som släppts. Hatten av för Apple som med smart marknadsföring lyckats sälja så många miljoner av den.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Jag är sugen på en och samtidigt utveckla lite spel till den men jag tycker inte om månadsavgifter och skit. Abonnemangen är ganska dåliga oxå vilket avskräcker ganska mycket, jag vill kunna surfa utan att känna att kostnaden drar iväg samtidigt som man inte behöver betala hutlösa priser varje månad.

Kontant betalning och kontantkort även för surfning skulle passa mig bäst. Det finns inget tråkigare än räkningar som man blev lurad till.

Medlem
Skrivet av Sito:

En krona i inköp, 150 kronor i månaden i två år. Det blir 3 601 kronor för själva mobilen. Räknar du in abonnemanget som krävs för att prata och surfa blir det 5 472 kronor TILL. Plus avgifter för samtal och sms. Iphone är den mest överhypade skit telefon som släppts. Hatten av för Apple som med smart marknadsföring lyckats sälja så många miljoner av den.

ROFLMAOBBQWTFLOL!!!!!!!!!!on1"11!!!!!1!!!!!!

Du har väl knappast ens testat en iPhone, så jävla bullshit att säga att den är överhypad. Lätt bästa telefonen på marknaden och fan är det bättre att surfa på en mobil än på sitt PS3. Tard.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

fan är det bättre att surfa på en mobil än på sitt PS3. Tard.

Varför skulle man surfa på sin PS3 när man har en PC?
Tard.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Sito:

En krona i inköp, 150 kronor i månaden i två år. Det blir 3 601 kronor för själva mobilen. Räknar du in abonnemanget som krävs för att prata och surfa blir det 5 472 kronor TILL. Plus avgifter för samtal och sms. Iphone är den mest överhypade skit telefon som släppts. Hatten av för Apple som med smart marknadsföring lyckats sälja så många miljoner av den.

för att vara så kass är det få man hört som klagat på telefonen som faktiskt har den.

Medlem

iPhone är tveklöst den mest suveräna telefon+lekpryl jag nånsin köpt.

Segt att 3GS får så välkomnande lockerbjudanden, orättvist!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Löjligt att säga Iphonen är dålig eller något i den stilen. Iphonen var ju en revolution i design när den kom ut, alla andra tillverkade har försökt kopiera den men ingen lyckats något vidare (skulle vara Palm Pre då). Dom har även gjort det mesta rätt med programvaran och lyckats med det absolut viktigaste, nämligen att få en hel bunt med utvecklare att jobba med telefonen.

"Billig" lär den aldrig bli dock (det är ju Apple ändå )... gå inte på hela 1kr löjan.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av TysN:

fan är det bättre att surfa på en mobil än på sitt PS3. Tard.

Varför skulle man surfa på sin PS3 när man har en PC?
Tard.

Sito är ju PS3 förespråkare No2 (efter RedMac då), häng med likzom! Tarp.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Antikvitet

Så här säger IDG.se:

Citat:

Kunder som köpt sin iPhone under juli 2008 med 18 månaders bindningstid, och som fortfarande har kvar det då tecknade abonnemanget kan enligt Telia köpa en iPhone 3GS och slippa resten av det gamla abonnemangets bindningstid. Telefonen kostar då en dryg tusenlapp extra (995 kronor för 16 GB respektive 1 995 kronor för 32 GB) mot vad en "ickebunden" kund betalar.

http://www.idg.se/2.1085/1.238725/har-ar-telias-pris-pa-iphon...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

iPhone är en minidator, ingen jävla telefon. En telefon ringer man på, man surfar inte webben o spelar spel på, fy fan


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av John:

Så här säger IDG.se:

Citat:

Kunder som köpt sin iPhone under juli 2008 med 18 månaders bindningstid, och som fortfarande har kvar det då tecknade abonnemanget kan enligt Telia köpa en iPhone 3GS och slippa resten av det gamla abonnemangets bindningstid. Telefonen kostar då en dryg tusenlapp extra (995 kronor för 16 GB respektive 1 995 kronor för 32 GB) mot vad en "ickebunden" kund betalar.

http://www.idg.se/2.1085/1.238725/har-ar-telias-pris-pa-iphon...

Tyvärr så var jag bunden i 24 mån och köpte den i November.

1
Skriv svar