Idag funderar jag på:

Inaktiv
Idag funderar jag på:

-Hur mycket talk Agnes egentligen behövde för att ta sig ur sin melodifestivalsdräkt. Och hur svettig och våt hon var under.

Snuskigt snygg

-Om Charlotte Perelli och Sarah Dawn Finers förfäder våldtagits av mongoler. De har nämligen lite såna ansiktsdrag runt ögonen. Mer om detta i ett senare inlägg.

Asian babes

-Om The Haunted kan bli mitt nästa favoritband.

Metal \m/

-Om folk hade oralsex förr i tiden. För jag har jävligt svårt att se framför mig hur Alma tar emot Antons kuk i "Emil i Lönneberga".

-Om Malena Ernman har blivit riktigt jävla munknullad nångång. Och när isåfall.

Hur har du egentligen fått den röst du har Malena?

-Om jag kommer få se en bättre filmaffisch för dagen än den för The Unborn.

Me like

-Varför man inte gjorde mer Ronny och Ragge på det glada 90-talet.

Me like ännu mer

-Om Red Faction: Guerilla kan bjuda upp till dans när Modern Warfare 2 släpps den 10:e november.

-Om man ska runka efter den här listan är färdig. Och till vad isåfall.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Idag funderar jag på:

Om andra djur har och har haft oralsex i alla tider så lär väl människorna också ha haft det.
Jag har för mig det finns kvar målningar efter Romarna som visar folk ha både oral- och analsex.

Trodde du att människan kom på för först typ 50 år sen "Fan det kanske är skönt att stoppa in kuken i munnen på nån" eller "Undra om det är skönt att få fittan slickad"?

Jag skulle chansa på att så fort livet på jorden började bli kåta så började de utforska vad de kunde stoppa kuken i eller vad de kunde stoppa i fittan.
..eller vad båda kunde stoppa upp i analen.


signatur
Inaktiv

Förstår också det. Men försök själv visualisera Alma och Anton. Det är 100 gånger lättare med grottmänniskor eller romare.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

Nja, jag har inte så svårt för det faktiskt


signatur
Inaktiv

Inte jag heller! Kraftfullt kreativ hjärna ftw, greger!


signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv

Eller bara jävligt kåt!


signatur
Medlem

Jag vill bo i ditt huvud, Kullberg.

Inaktiv

Är du verkligen säker på det?


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar