Street Figher IV-trailer

Robot
Medlem
Street Figher IV-trailer

ge mig nu! kmr bli sååå bra <3

Medlem

Finns det bara en bana i spelet må tro?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

De verkar ha kommit rätt långt i spelet, ska släppas först i oktober och de har gott om tid med att fixa till de andra banorna.

Medlem

Bra musik men jag tycker fortfarande inte om grafik stilen dom valde på detta spel.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Medlem

God damn så jävla nice. Får se till att skaffa en vettig arcadsticka tills de släpps bara.

Medlem
Medlem

Känns mer som en remake på SF2 än en ny del i serien, måste säga jag var mer imponerad av min fantasi när jag tolkade bilderna än denna filmen, kommer nog gillade det ändå dock ;D

Medlem
Skrivet av LoCK:

Jag kom.

And so did I.

Medlem

Riktigt härligt.

Stavfel i rubriken btw.

Inaktiv

Åhh dra mig framlänges. Ser riktigt smidigt och snyggt ut. Tillskillnad från ElyziuM tycker jag att stilen är klockren


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Shieet va grymt. Lääängtar

Medlem

blev verkligen inte imponerad. såg stelt och trist ut.

Medlem

Riktigt fett


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Finns det bara en bana i spelet må tro?

Finns gameplay filmer från i alla fall 3 olika banor än så länge. Men inte i denna trailern.

Ti.
Medlem

Har inte en sekunds tvivel om att det där spelet har en säker plats på min spelhylla. Mina ögon tårfylls av nostalgiskt välbehag.

Medlem

Kick ass!!! Trevligt trevligt.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Noll känsla, gillar inte den spelserien.

Medlem

älskar att dom kör 3d grafik som ser ut som 2d grafik hyllplats redan reserverat jämte 1an å 2 an helt klart

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Boomer:

Finns det bara en bana i spelet må tro?

Har en video på en annan bana i min blog.
Spelet ser väldigt lovande ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Får ju gåshud när man kollar på det! Muuuust have noooow!!

Medlem

Inte helt fel, men kommer aldrig lägga ut 500-600kr på detta. Känns som ett 200-300kr spel

Avstängd

kommer ihåg vissa karaktärer från när man var litet barn jö!

Medlem

Tycker det ser skitbra ut, nästan så man måste skaffa en krysslåda för detta, fast sedan, nej Synd att Nintendo har valt att lägga av sig på senare år så att alla feta spel utom zelda och mario kommer till ms eller sony

Skrivet av Fr0gg0.:

Inte helt fel, men kommer aldrig lägga ut 500-600kr på detta. Känns som ett 200-300kr spel

Om det är något konsolspel som är värt just de pengarna...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

MMmm nice, förutom färgen på Blanka.

Medlem

Det här kommer att äga hårt!

Medlem

Shit Nu börjar ju spelet se bra ut! Mycket bättre än vad det gjorde på de första screensen...

Gillar fortfarande dock inte de fula överdrivna ansiktsuttrycket som karaktärerna gör när de blir träffade. ser lite töntigt ut.

Medlem

Bra trailer --- Spelet verkar oxo bra


signatur

Kan ej skriva åäö

12
Skriv svar