Valve bekräftar Portal 2

Medlem
Valve bekräftar Portal 2

Det är ju inget annat än underbart


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Då är det bara att vänta då


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Härligt! Hoppas det släpps separat så man inte behöver vänta på Ep3 som ju lär dröja.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Medlem

Teh portal 2 is a lie wowomgwtfbbq!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Avstängd

Yes, storyn var riktigt nice!

Medlem

Mmmmmm.... Caaakeeeeeee.. *drool*

Medlem

Va fan, dubbelpost och går inte att ta bort det :/

Medlem

Hoppas dom kan hålla igång humorn, vilket det som verkligen får spelet att stå över mängden.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Yay! *Gör en dans runt tårtan* =D

Inaktiv

intressant att se vad som händer nu storyaktigt efter slutet i Portal.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Medlem

Intressant , portal 1 ägde

Inaktiv
Medlem

låter nice även om jag är tveksam till att köpa det än.
Man får se

Men som war säger den syrliga humorn måste bevaras


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

What are you doing? it is too late.. there is no Portal 2.

Hoppas bara att de hittar på något nytt gameplay, hela grejen med Portal var ju att spelsättet kändes fräscht (och den underbara humorn, förstås).

Att försöka upprepa en succé som från början byggt på en enda unik idé (oavsett om man gör spel, musik, film, konst, wathever) är dömt att misslyckas...

Medlem

I'm doing science and I'm still alive~ :heart:

Medlem

Då får dom fan ta och göra något helt annat och inte bara massa nya banor. Kombinera skjutvapen med portal-vapnet så kan det äga, speciellt i multiplayer.

Inaktiv
Medlem

Inte oväntat kanske :). Men skönt att få veta.

Medlem

Härligt! Riktigt roligt spel som jag vill ha mer av.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

The cake is a lie! The cake is a lie! The cake is a lie! The cake is a lie! The cake is a lie!

Ge mig 2:an. Nu!

Grymt ^^ bör göras fler spel med portal humor


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Älskade Portal. Men man kunde ju önska sig att tvåan inte spelas klart på en kväll. Alldeles för lätt och snabbt.
More cake and levels, thanks!

Inaktiv

Oj vad glad jag blir nu, portal va ett sånt roligt spel. Hoppas bara uppföljaren kan komma med någon riktig trevlig överaskning.

Medlem

varför släppa en uppföljare? gör nya pussel/banor bara och släpp till spelet vi har... det finns så mycket mer man kan fortfarande göra med det portal vi har :/

Medlem

Frågan är va de kommer göra för att de inte bara ska kännas som ett packe nya levlar. Hur som helst så ser jag fram emot det.

Inaktiv

Då vill man ju se något nytt och inte samma sak en gång till.

12
Skriv svar